Web Analytics Made Easy - Statcounter

جی دن کاکس قهرمان کشتی آزاد جهان از آمریکا گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تمرینات باشگاهی خود را از دست بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان کشتی آزاد جهان از کشور آمریکا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور و توصیه هایی که به منظور حفاظت از افراد در مقابل این ویروس شده است، تمرینات باشگاهی خود را از دست داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید قوانین حفظ فاصله فردی را رعایت کنیم و این هفته فقط در پارکی در نزدیکی خانه خود تمریناتم را انجام دادم. 

قهرمان کشتی آزاد جهان در وزن 92 کیلوگرم در مورد تعویق المپیک توکیو گفت: قصدم صعود به وزن 97 کیلوگرم و حضور در بازی های المپیک توکیو است. قرار بود این هفته رقابت های انتخابی المپیک در کشور آمریکا برگزار شود که با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاد. 

کاکس ادامه داد: بهرحال من به روند آماده سازی خود ادامه می دهم تا بتوانم در وزن 97 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم آمریکا در المپیک شوم و فرصت این را دارم که تا سال آینده تمرینات خود را برای حضور موفق در این وزن ادامه دهم.

وی در مورد بیماری کرونا گفت: این بیماری همه گیر موضوعی است که می تواند همه دنیا را گرد هم بیاورد و اکنون همدلی برای از بین بردن این ویروس در جهان پیش آمده و همه مردم برای مبارزه با آن تلاش می کنند. ما باید کار کنیم و موثر واقع شویم تا بتوانیم به زندگی روزمره خود ادامه دهیم. 

کاکس افزود: همبستگی مردم دنیا اگر اتفاق بیافتد عالی می شود و این همان چیزی است که من می خواهم. باید همه بدانیم که اکنون یک دشمن مشترک داریم و همه باید برای مبارزه با آن کار کنیم و فکر می کنم ما می توانیم این کار را انجام دهیم اگر همه بخواهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی المپیک 2020 کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم

به گزارش همشهری آنلاین، پس از پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اختلاف‌هایی بین جواد نکونام و سرپرست تیم به وجود آمده بود که منجر به بازگشت جداگانه خواجه‌گیری به تهران شد.

با این حال به نظر می‌رسد اختلاف نظر دو طرف تا حدی برطرف شده و سرپرست استقلال امروز در تمرین حضور یافت و در دیدار مقابل شمس آذر روی نیمکت تیم حضور خواهد داشت.

کد خبر 844954 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن