Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وارثی روز یکشنبه در طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی استان قزوین در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا افزود: به واسطه این کمک‌های انجام شده انواع الکل، مواد ضدعفونی، دستکش، ژل، لباس، ماسک، کلاه و عینک محافظ بین جامعه هدف مددجویان و مراکز درمانی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هشت کارگاه هم اکنون با اشتغال ۳۰ گروه همیار بهزیستی روزانه چهار هزار و ۵۰۰ اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا تولید می‌کنند که اگر نیاز باشد این تولیدات می‌تواند افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وارثی به سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی برای دادن مشاور اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و راه‌اندازی این سامانه یک هزار و ۱۶۰ تماس از سوی مردم با این سامانه برقرار شده که از این میان ۳۵ درصد مربوط به این بیماری و ۶۵ درصد به اختلافات خانوادگی تعلق داشت.

مدیرکل بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون برای مهار کامل ویروس کرونا باید تمهیدات جدی برای توزیع اقلام بهداشتی بین کارگران فصلی اتخاذ شود که این موضوع با محوریت برخی استانداری‌ها در کشور انجام می‌شود.

۲۴ هزار و ۷۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی در سطح استان قزوین قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا استان قزوین سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از اجرای طرح نور در قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار  جمعی از ایثارگران ، جانبازان و خانواده معظم شهدا در راستای حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) گفت : قدردانی شما از نیروی انتظامی، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند چرا که شما نور چشم ما و دلسوز این انقلاب و نظام هستید.

به گفته  سرادر ابراهیمی؛ در طرح نور برخوردهای ما قاطع و قانونی و به موقع و مستمر خواهد بود.

وی افزود: در مقابله با هنجارشکنان عفاف و حجاب ورود پیدا کرده ایم و همه سازمان ها باید پای کار بیایند  تا این طرح به ثمر بنشیند و به فرمان مقام معظم انقلاب نباید بگذاریم دشمنان سو استفاده کنند. 

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: اگر امروز در مقابل این فریضه واجب کم توجهی کنیم باید پاسخگو باشیم و این موضوع به  جد در دستور کار ما قرار گرفته است . 

سردار ابراهیمی تاکید کرد: باید بنیان خانواده ها را تقویت کنیم خیلی اوقات خانواده ها غافل هستند و از جوانان خود اطلاعی ندارند . 

وی با تبریک و تشکر از نیروهای مسلح در اجرای وعده صادق افزود:  سیلی محکمی بود بر دهان اسرائیل و حامیان آنها که به کنسولگری ما تعرض کردند و اجازه نخواهیم داد که چشم داشتی به این خاک داشته باشند .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در دنیا جز چند کشور برتر از لحاظ تجهیزات هستیم و آنها می‌دانند که اگر خطایی بکنند به شدت با آنها برخورد خواهد شد .

سرادر ابراهیمی در ادامه گفت: مباحث سرقت، برخورد با اراذل و اوباش، اتباع بیگانه و مقابله با معتادین متجاهر در کنار این طرح همچنان پیگیری می شود .

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین