Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مجید فراهانی در جریان دویست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به تازگی در جلسه کارگروه تشکیلات نظارت و مقابله با بیماری کرونا مشخص شد که نزدیک به ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری تهران به کرونا مبتلا شده‌اند، اظهار کرد: همچنین ۱۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران بر اثر ابتلا به این بیماری فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای ارایه تسهیلات و خدمات لازم به این کارکنان طرحی تهیه شده است، عنوان کرد: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشور زمینه بیماری بسیاری از شهروندان را ایجاد کرده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که پایداری خدمات شهر در سایه تلاش و زحمات جامعه کارکنان زحمتکش شهرداری فراهم شده است، گفت: این پایداری خدمات برای برخی کارکنان و کارگران خدمت رسان شهرداری بهای سنگینی داشته است. متاسفانه در این میان تعدادی از کارگران و کارمندان شهرداری تهران را از دست دادیم و تعدادی دیگر به علت ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه بر همین اساس با استناد به بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی» تذکر می‌دهم، گفت: انتظار دارم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بودجه سال ۱۳۹۹ به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک‌های بلاعوض و یارانه‌ها اقدام لازم در اسرع وقت برای کاستن از دغدغه خانواده‌های این عزیزان به عمل آید.

کد خبر 497961 برچسب‌ها شهرداری كرونا در ايران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری كرونا در ايران تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر | مظفر: ۲ هزار و ۸۷۴ پروژه برای سال جاری شناسایی شدند
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا
  • آمار عجیب درباره چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی؛ ۴۸ درصد آنها چاقند
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • احداث ۵ هتل در بوستان‌های جنگلی مصوبه شورای شهر است