Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان فرا رسیدن روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) را در پیامی تبریک گفت .

به گزارش خبرگزارذی برنا ، در پیام تبریک ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت فرا رسیدن روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) آماده است : 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن میلاد خجسته و فرخنده  حضرت علی اکبر (ع)  که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را  به همه جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین و پیشرو عرصه های کار و تلاش، نوآوری و شکوفایی تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانی کانون شور و هیجان و سرمایه آینده یک ملت است. جوانان این مرز و بوم در تاریخ کشور و انقلاب همواره حماسه سازی و افتخار آفرینی کرده اند. جوانانی که با عظمی راسخ و پیروی هوشمندانه از رهبر فرزانه خود، انقلاب را به پیروزی رسانده و در دوران دفاع مقدس نیز با ایثار، شجاعت و آزادگی حماسه های ماندگار و بی بدیل خلق کردند.

اینجانب بر خود واجب دانسته که میلاد حضرت علی اکبر(ع)، روز و هفتهجوان را به تمامی جوانان، خصوصاً جوانان نخبه و ارزشمند سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و امیدوارم با همت جوانان برومند و در سایه رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم در مسیر افق های توسعه گام برداشته و آتیه این سرزمین را در سایه الطاف الهی و بر پایه برنامه ریزی و تفکر آگاهانه بسازیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تبریک روز جوان سیستان و بلوچستان حضرت علی اکبر روز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت