Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@20:17:09 GMT

تنها با کد ملی می توان سهام شرکت‌های دولتی را خرید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۳۴۰

تنها با کد ملی می توان سهام شرکت‌های دولتی را خرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سنا، شاپور محمدی گفت: هفته گذشته شورایعالی بورس بر اساس بودجه سال 99 و اصل 44، ساز و کار اجرایی واگذاری باقی‌مانده سهام دولتی شرکت‌های بورسی و فرابورسی را تصویب و وزیر اقتصاد این مصوبه را دیروز(شنبه) به معاون اول رییس جمهور تقدیم کرد.

سخنگوی سازمان بورس افزود: بر اساس این ساز و کار تمامی سهام شرکت های دولتی بورسی و فرابورسی در دو نوبت و با تخفیف 20 تا 25 درصدی به عموم مردم عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نوبت اول، سهام دولتی شرکت های بورسی در قالب واحد صندوق های قابل معامله عرضه و در صورت باقی ماندن، در نوبت دوم به شکل تک سهم و با استفاده از روش ثبت سفارش (بوک بیلدینگ) به هر کدملی ایرانی واگذار می شود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: اطلاعات تکمیلی این ساز و کار پس از تصویب در هیات وزیران در قالب برنامه‌ای تبیینی به اطلاع عموم می رسد.

پیش از این و در روز دوازدهم فروردین ماه نیز حسن روحانی رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر اقتصاد، با اشاره به استقبال مردم از بازار سرمایه، بر تسریع  واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها، با استفاده از ظرفیت این بازار در سال جهش تولید تأکید کرد.

223231 کد خبر 1372821

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس تهران اصل 44 سازمان خصوصی سازی بخش خصوصی سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟