Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلى فدراسیون در واکنش به ایمیل اخیر AFC اظهار داشت: اختلاف نظر یا هرگونه سوء برداشتى که در مکاتبات دو جانبه فدراسیون و کنفدراسیون مطرح شده که قطعا حل و مرتفع می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدى محمد نبى اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران همواره تعامل و ارتباط نزدیکى با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و مبادله نامه یا ایمیل ها درباره تشریفات و ساز و کار ادارى موضوعات امرى کاملا عادى در این ارتباط است اما متاسفانه سوء رفتارهایى در داخل کشور صورت گرفته که با مقاصد خاص منافع و موقعیت فوتبال کشور را در نظر نمی گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بنده با سابقه حدود ٨ سال دبیرکلى در فدراسیون همچنین ارتباطات و کرسى هایى که در AFC داشته ام بارها شاهد اختلاف نظر و برداشت هاى متفاوت قانونى درباره موضوعات گوناگون بودم اما تاسف برانگیز است که در چنین مسئله اى شاهد انعکاس جزئى ترین مکاتبات اى اف سى و فدراسیون فوتبال هستیم. این اتفاق تلخى است که موجب شده در مذاکرات و مکاتبات بین المللى فدراسیون فوتبال ایران مواجه با حاشیه و رفتارهای غیر معمول و نادرست کردد.

سرپرست دبیرکلى فدراسیون اضافه کرد:کنفدراسیون در این نامه ها موضع گیرى له یا علیه شخص خاصى نداشته و تنها ایراد شکلى به تشریفات و رویه ادارى عنوان کرده که اینگونه موارد در تعامل فدراسیون فوتبال با یک نهاد بالادستى مثل کنفدراسیون کاملا طبیعى و مرسوم است. در عین حال متاسفانه باید بگوییم از داخل کشور بى تقوایى هایى صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستى منتقل شده است.

نبى همچنین افزود: حضور و فعالیت هر ایرانى در بخش ها و کمیته هاى مختلف AFC باعث افتخار است و ما هم ارتباط بسیار خوبى با کمیته هاى مختلف کنفدراسیون از جمله دپارتمان فدراسیون هاى عضو afc داشته و داریم. در این موضوع هم فدراسیون طبق مقررات و ضوابط اساسنامه عمل کرده است. با این وجود از رسانه ها درخواست می کنیم با توجه به حساسیت موضوع با در نظر گرفتن مصالح و منافع فوتبال کشور مثل همیشه در این مسیر هوشمندانه عمل کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فدراسیون فوتبال تابناک ورزشی کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد عملیات «وعده صادق» سرافرازی و سربلندی کشور بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: عملیات وعده صادق ، در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، انجام شد و نشان داد ایران در برابر هر کشوری که اهداف ، منافع و آرمان های او را مورد حمله قرار دهد، کوتاه نخواهد آمد و مقتدرانه خواهد ایستاد.

وی افزود: در این عملیات همه اهداف از پیش تعیین شده ایران حاصل شد و از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران، عملیات خاتمه یافته است و ایران لزومی برای ادامه حملات نمی بیند مگر آنکه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی حمله ای به مواضع و منافع جمهوری اسلامی صورت گیرد که در آنصورت جواب قاطع تری از سوی ایران دریافت خواهند کرد.

دانشجو یاداور شد: در این عملیات فقط مواضع نظامی اسراییل مورد توجه قرار گفت و دنیا باید خطوط قرمز ایران را محترم بشمارد و جنگ و کشتار را خاتمه دهد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و همه غیورمردانی که در این عملیات شرکت داشتند، خاطر نشان کرد: این عملیات ، پاسخ کوبنده ای به دشمن بود و تقویت جبهه مقاومت و سربلندی و سرافرازی ایران را به همراه داشت . ان شالله این سرافرازی و پیروزی به برکت حضور حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و با اقتدار بیشتر ایران و نعمت و رحمت خداوند متعال هر چه بیشتر تداوم یابد.

کد خبر 6080266

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • دستاورد عملیات «وعده صادق» سرافرازی و سربلندی کشور بود
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است