Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ام المبین متقی نژاد رئیس اداره بهزیستی کاشان با اشاره به اینکه اداره بهزیستی کاشان هفته‌ها زودتر از همه گیری ویروس کرونا اقدامات حفاظتی و مراقبتی را در بین پرسنل، مددجویان و مراکز توانبخشی زیر نظر این اداره انجام داد، اظهار داشت: این اقدامات باعث شد که در بین مددجویان این اداره به خصوص در مراکز تحت پوشش موارد مبتلا به کرونا ویروس بسیار کم و محدود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه افراد مشکوک به کرونا ویروس در مراکز تحت پوشش بهزیستی کاشان در سریعترین زمان ممکن قرنطینه شدند، ابراز داشت: نمونه‌ای از این اقدامات را میتوان به توقف تمامی پذیرش‌ها و ترخیص‌ها از مجموعه‌های تحت پوشش به خصوص مجتمع توانبخشی گلابچی اشاره کرد که این مهم از بهمن ماه شروع شده بود.

رئیس اداره بهزیستی کاشان با اشاره به کمک خیرین کاشانی در تامین مایحتاج این اداره برای مقابله با کرونا گفت: با کمک و مساعدت خیرین بیش از دو هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده و یک هزار ماسک برای پخش بین افراد تحت پوشش بهزیستی کاشان تامین شد.

او همچنین از پرداخت کمک هزینه دو میلیارد ریالی اداره بهزیستی کاشان به مراکز توانبخشی شبانه روزی زیر نظر این اداره برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به طور مستمر و منظم از مراکز توانبخشی تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان بازدید تا از چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی این‌مراکز برای مبارزه با کرونا مطلع شوند.

متقی‌نژاد همچنین از کمک و یاری صاحبان صنایع کاشان به اداره بهزیستی برای مقابله با شیوع کرونا در بین مددجویان تحت پوشش خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان مقادیری ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح آماده و برای استفاده مراکزتحت پوشش ارسال شد.

او با بیان اینکه اداره بهزیستی کاشان بیش از ۱۰ هزار خانواده را تحت پوشش خود دارد، ابراز داشت: از این‌تعداد شش هزار خانوار معلول و چهار هزار خانوار زنان سرپرست خانوار را تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان از وجود چهار مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و چهار مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولین و سالمندان در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی نمی‌تواند تمام نیاز‌های این خانوار‌ها و همچنین مراکز تحت پوشش را تامین کند از خیرین و همشهریان عزیز کاشانی تقاضا میکنیم تا با کمک‌های خود پشتوانه محکم و بازوی توانای اداره بهزیستی کاشان در ارائه خدمت به جامعه هدف خود باشند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کاشان پرداخت کمک هزینه اداره بهزیستی کاشان مراکز توانبخشی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی

قاسم عسکری نسب اظهارکرد: در راستای طرح تسهیل سفرهای گردشگری نوروزی در سواحل مکران و حوزه سیستان و بلوچستان و چابهار، تعداد ۵۳ فروند شناور گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران و هموطنان عزیزی که مقصد گردشگری خود را بندر چابهار را انتخاب کرده‌اند در این حوزه فعال هستند.

وی بیان کرد: جهت حفظ ایمنی دریانوردی مسافران در حوزه گردشگری دریایی و استفاده از دریا، این موهبت خدادادی، تعداد ۲ فروند شناور جستجو و نجات و همچنین تعداد پنج فروند یدک کش در حوزه های خدمات رسانی موضوعات ایمنی دریانوردی آماده به کار و در حال ارائه خدمات هستند.

مشخص شدن ۱۲ نقطه گردشگری برای نظارت در حفظ ایمنی دریانوردی

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ نقطه گردشگری در سواحل استان در حوزه شرق یعنی حوزه پسابندر در حوزه مرکز یعنی چابهار و همچنین در حوزه غرب که حوزه شهرستان زرآباد است در ۱۲ نقطه گردشگری جهت نظارت بر حفظ ایمنی دریانوردی، حفظ محیط زیست دریایی، انجام سفرهای گردشگری ایمن، به غیر از شناورهای جستجو و نجات از ظرفیت همیاران ناجی و از ظرفیت‌های دریانوردان بومی منطقه استفاده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بسته‌های تجهیزات ایمنی از جمله جلیقه نجات، حلقه نجات و کپسول‌های آتش نشانی در اختیار همیاران ناجی قرار گرفته است.

۱۴۰ نفر عهده دار مدیریت و نظارت بر انجام سفرهای گردشگری در سواحل بلوچستان

عسکری نسب افزود: در مجموع تیم اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در حوزه کمیته حمل و نقل دریایی در استان با بیش از ۱۴۰ نفر از همکاران، مدیریت و نظارت بر انجام سفرهای گردشگری ایمن را عهده دار هستند و تیم های پشتیبانی و خدمات رسانی در حوزه های مختلف، پشتیبانی، آتش نشانی، اورژانس درمانگاه بندر و همچنین حوزه های عمرانی و عملیات دریایی و بندری با پشتیبانی سمعی و بصری در حوزه روابط عمومی و خدمات نظارتی و امنیتی در حوزه یگان حفاظت انجام می دهند تا بتوانیم سفر گردشگری دریایی ایمنی را برای هموطنان عزیزی که مقصد گردشگری خود را حوزه سواحل مَکُران در سیستان و بلوچستان انتخاب می‌کنند رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • کمک ۳۸ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خوشاب
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز
  • انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی