Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@07:22:57 GMT

۲۰۰ ابتلا و ۱۰ فوتی کرونا در پرسنل شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۵۵۲

۲۰۰ ابتلا و ۱۰ فوتی کرونا در پرسنل شهرداری

ایران اکونومیست-رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که برای رفع دغدغه‌های خانواده کارگران و کارمندان شهرداری که مبتلا به کرونا هستند و همچنین افراد جان باخته این بیماری، اقدامی عاجل انجام دهد.

مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری مبتلا به کرونا شده و متاسفانه ۱۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند، گفت: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشورمان موجب شده که تعدادی از هموطنان به این ویروس مبتلا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شهرداری به عنوان یک سازمان خدماتی موظف به ارائه خدمات و تامین نیازهای زندگی است.

وی با بیان این که شهرداری در این روزها سعی کرده که خدمات خود را در سطح شهر تهران تداوم بخشد، گفت: البته این پایداری ارائه خدمات برای برخی بهای سنگینی داشته و متاسفانه تعدادی به کرونا مبتلا شده و تعدادی از کارگران و کارمندان را نیز از دست دادیم که در این شرایط توجه به نیازهای روحی، روانی، مادی و معنوی خانواده این عزیزان امری لازم است و نباید مورد غفلت و فراموشی قرارگیرد.

وی با بیان این که پاسخ به دغدغه‌های خانواده متوفیان و پیگیری احوال افراد بستری باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: بر همین اساس درباره لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمات رسانی تذکر می‌دهم و انتظار دارم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بودجه سال ۹۹ به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک‌های بلاعوض و یارانه‌ها اقدامات لازم در راستای رفع دغدغه‌های خانواده‌های کارکنان انجام گیرد.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه؛ شعار این هفته «سلامت خانواده با مشارکت مردم»، گفت : برنامه سلامت خانواده اصلی‌ترین برنامه وزرات بهداشت در سال‌جاری است به این صورت که هر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در شهر یک مراقب سلامت و هر ۳ هزار نفر یک‌پزشک خانواده خواهند داشت.

وی، از اجرای طرح پزشک خانواده برای همه مردم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اقدام برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری بالای ۲۰ هزار خانوار، سال گذشته به صورت پایلوت در کنگاور اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام برنامه غربالگری فشار خون و دیابت در کل استان طی سال گذشته، اضافه کرد: امسال برنامه غربالگری در حوزه سرطان به ویژه سرطان‌های پستان و روده بزرگ با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی سلامت و اجرای برنامه‌ها متناسب با شعار هر روز؛ شنبه: سلامت خانواده، حق و مسوولیت همگانی؛ یکشنبه: سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی؛ دوشنبه: سلامت خانواده و سلامت زمین؛ سه‌شنبه: سلامت خانواده و فرهنگ سلامت؛ پنجشنبه: سلامت خانواده و جوانی جمعیت و جمعه: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی؛ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در هفته سلامت تمامی کلینیک‌های ویژه علوم پزشکی، تمامی درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در سطح استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس چیست؟
  • احداث ۵ هتل در بوستان‌های جنگلی مصوبه شورای شهر است