Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام حسن روحانی امروز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک روز جوان و روز سلامت اظهارداشت: در روندی گکه ما پیش رو داریم برای مسئله مبارزه با کرونا هیچ اختلاف نظری بین دستگاه‌های دولتی وجود ندارد اولا بین وقای سه گانه هیچ اختلاف نظری وجود ندارد. همه در کنار هم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: همین طور نیرو‌های مسلح و مقام معظم رهبری همه جا حمایت فرمودند: هرجا نیاز داشتیم و نکته‌ای عرض کردیم، پیامی فرستادیم و نامه‌ای فرستادیم ایشان همراهی فرمودند: لذا کل نظام یکپارچه است.

رئیس جمهور اضافه کرد: حالا بدخواهان ما خیلی عصبانی و ناراحتند خودشان می‌دانند، اما کرونا با همه گرفتاری‌هایی که برای ما درست کرده آثاری هم داشته یکی از آثار خوب آن همین وحدت بیشتر جامعه دولت مردم نیرو‌ها و ارکان کشور بوده همه وحدت و انسجام و پیکپارچیگی را در سراسر کشور مشاهده می‌کنیم گزارشاتی هم درباره سالم بودن هوا هم از آثاری است که دارد ما هیچ اختلافی نداریم نه بین وزارت خانه‌ها و نه وزارتخانه‌های صمت و بهداشت. حالا چیزی را کسی پیدا می‌کند به رسانه‌های خارج می‌دهد آن‌ها این مسله با بزرگ می‌کنند. ما هیچ اختلافی نداریم.

مشاغل کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها می‌تواند فعالیت کند

رئیس جمهوری با اشاره به مصوبه امروز نشست ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طبق مصوبه نشست امروز، فعالیت‌های اقتصادی کم ریسک در استان‌ها از ۲۳ فروردین و در استان تهران از ۳۰ فروردین با درنظر گرفتن پروتکل وزارت بهداشت آغاز به کار می‌کند.

وی اظهار کرد: خواست کمیته اجتماعی ستاد و خواست وزارت صمت و فعالان اقتصادی و اصناف جمع بندی این بود کسب و کار‌ها و فعالیت‌های کم ریسک، از ۲۳ فروردین استان‌های کشور می‌توانند آغاز کنند. کسب و کار‌های متوسط و کم ریسک تا پایان فروردین کسب و کار پرریسک همچنان ممنوع باقی می‌ماند تا بعدا راجع به آن برنامه ریزی کنیم.

روحانی یادآورشد: در بحث کسب و کار‌های کم ریسک و فعالیت‌های کسبه و فعالیت‌های اقتصادی که پرریسک نیست. قرار شد از شنبه ۲۳ فروردین با مراعات پروتکل‌های اعلام شده وزارت بهداشت کار خود را آغاز کنند و حتما باید روی این پروتکل نظارت شود.

ادامه دارد...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی کرونا ویروس وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی کسب و کار ۲۳ فروردین کسب و کار ها استان ها کم ریسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی