Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@04:06:02 GMT

تولید ماسک در کارگاه لباس!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۷۸۲

تولید ماسک در کارگاه لباس!

همشهری آنلاین/ زهرا کریمی : «امیر کسرایی» فرمانده پایگاه بسیج شهدای زایگان و تولیدکننده مانتو از تولید ماسک صورت در کارگاه تولیدی لباس زنانه اش خبر می دهد و می گوید: «تولید لباس در کارگاهم را تعطیل کردم و برای تأمین مایحتاج بهداشتی اهالی روستای زایگان ماسک صورت تولید می کنم. این روستا قریب به 2 هزار نفر جمعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد اولیه برای دوخت ماسک صورت برای 3 هزار نفر تهیه شده است. امکانات بهداشتی و درمانی در روستای ما کم است و برای حفاظت از جان روستانشینان دوخت ماسک صورت را از اسفند سال گذشته شروع کرده ایم.» کسرایی از کمک های مردمی و خیران می گوید: «خواهران بسیجی روستا با مهارت هایشان از حامیان فعال در این ستاد هستند. چنانچه خیرانی آماده کمک مالی یا غیرمالی باشند می توانند به روستای زایگان، تولیدی ماسک صورت بروند که روبه روی پایگاه بسیج شهدای زایگان فعالیت می کند.»

روستای زایگان روستای زایگان روستای زایگان روستای زایگان کد خبر 497375 برچسب‌ها منطقه ۱ كروناويروس خیریه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱ كروناويروس خیریه ماسک صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند