Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:17:45 GMT

بازی لیون- یوونتوس، بمب بیولوژیک کرونا بود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۸۱۷

بازی لیون- یوونتوس، بمب بیولوژیک کرونا بود

 یک پزشک فرانسوی می‌گوید برگزاری دیدار لیون- یوونتوس در روز هشتم اسفند حکم یک بمب بیولوژیک را داشته و در انتقال ویروس کرونا به فرانسه بسیار مهم بوده.

به گزارش "ورزش سه"، یک پزشک فرانسوی می‌گوید برگزاری دیدار دو تیم لیون و یوونتوس در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در روز هفتم اسفند، بازی‌ای که به عنوان بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر لیون برگزار شد حکم یک بمب بیولوژیک را داشته و یکی از عوامل مهم انتشار ویروس کرونا در فرانسه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دو تیم در این دیدار که روز هفتم اسفند به میزبانی لیون در ورزشگاه خانگی این تیم پارک المپیک برگزار شد به مصاف هم رفتند و تیم میزبان موفق شد یوونتوس را 1-0  شکست دهد. دیدار برگشت دو تیم قرار بود طبق برنامه روز 27 اسفند در خانه یوونتوس برگزار شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا این بازی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

 

در روز بازی لیون و یوونتوس در شهر لیون، 57هزار 335 نفر در ورزشگاه حاضر شده و این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. این تعداد تماشاچی پنجمین بازی پرتماشاچی تاریخ استادیوم خانگی لیون را رقم زد، آن هم در شرایطی که کرونا به اروپا رسیده بود و در ایتالیا کشتار را آغاز کرده بود. تخمین زده می‌شود که چیزی در حدود 3هزار هوادار یوونتوس از ایتالیا که منبع شیوع ویروس در اروپا بوده به لیون رفته و بازی را از نزدیک تماشا کرده‌اند.

 

 

این پزشک فرانسو با انتقاد شدید از برگزاری این بازی از آن به عنوان یک بمب بیولوژیک یاد کرده و گفت:" من به وزیر بهداشت فرانسه نامه نوشتم و با شواهد و قرائن از او خواستم که این بازی در شهر لیون لغو شود. تمام آمارهای گسترش ویروس در منطقه لومباردی در شمال ایتالیا برای ایشان فرستاده شد و من گفتم که این بازی حکم یک بمب بیولوژیک را خواهد داشت. ولی کسانی که با ورود سه هزار تیفوسی یوونتوس به لیون موافق بودند می‌گفتند تورین که لومباردی نیست!"

 

ویروس کرونا لیون یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا لیون یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟

نیروی سپاه پاسداران کشورمان در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک کشورمان در دمشق، عملیات ترکیبی را با استفاده از موشک‌ها و پهپادها به اراضی اشغالی انجام داد و اثبات کرد تنبیه متجاوز وعده‌ای صادق و در عین حال مشروع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عملیات غرورآفرین «وعده صادق» بامداد ۲۶ فرودین در پی سکوت مرگ‌بار رسانه‌ای و عدم واکنش نهادهای حقوقی و حقوق بشری جهان به حملات پی‌درپی رژیم منحوس و مجعول صهیونیستی به مردم مظلوم غزّه و ترور ناجوانمردانه نخبگان و عزیزان این سرزمین و دست آخر تجاوز آشکار به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست. این عملیات که نشان از درایت، مدیریت، دقّت، هوشیاری و عزم راسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

این عملیات بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان داشت و نشان داد تنبیه متجاوز وعده‌ای صادق و در عین حال مشروع است.

در ادامه در با اشاره به مشروعیت عملیات تنبیهی «وعده صادق» به فهرستی طولانی از جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه کشورمان در ۴۵ سال گذشته پرداختیم:

۱- تیر ۱۳۶۱ ربودن احمد متوسلیان
۲- خرداد ۱۳۷۳ انفجار حرم امام‌رضا (ع)
۳- دی ۱۳۸۸ ترور مسعود علیمحمدی
۴- خرداد ۱۳۸۹ حمله ویروس استاکس نت
۵- آذر ۱۳۸۹ ترور مجید شهریاری و فریدون عباسی
۶- فروردین ۱۳۹۰ حمله ویروس ستارگان
۷- مرداد ۱۳۹۰ ترور داریوش رضایی نژاد
۸- آبان ۱۳۹۰ ترور تهرانی مقدم
۹- آذر ۱۳۹۰ ترور مصطفی احمدی روشن
۱۰- فروردین ۱۳۹۱ ویروس وایپر
۱۱- اردیبهشت ۱۳۹۱ ویروس فیلم
۱۲- آبان ۱۳۹۷ ویروس جدیداستاکس نت
۱۳- اردیبهشت ۱۳۹۹ حمله سایبری
۱۴- تیر ۱۳۹۹ انفجار نطنز
۱۵- آذر ۱۳۹۹ ترور شهید فخری‌زاده
۱۶- فروردین ۱۴۰۰ انفجار در نطنز
۱۷- آبان ۱۴۰۰ هک پمپ بنزین‌ها
۱۸- خرداد ۱۴۰۱ ترور احسان قدبیگی
۱۹- خرداد ۱۴۰۱ ترور مهدی عبدوس و علی کمانی
۲۰- بهمن ۱۴۰۱ پهپاد انتحاری
۱۳- فروردین ۱۴۰۳ حمله به کنسولگری ایران

کد خبر 745668

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی بیماری‌های ریشه گیاهان با استفاده از کود بیولوژیک
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱