Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  مهر نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته بیست و یکم به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد تا تیم ها علاوه بر توقف بازی هایشان مجوز تمرین کردن نیز نداشته باشند.

از این رو سازمان لیگ فوتبال برای اینکه بتواند برنامه ریزی جدیدی را برای ادامه بازی های لیگ برتر داشته باشد منتظر تصمیم جدید ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا است تا در این باره تصمیم گیری کند که هنوز ابلاغ تازه ای در این باره صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی: فوتبال در چنین شرایطی ارجحیت ندارد

همین امر سبب شد تا مسئولان سازمان لیگ فوتبال ظهر امروز برای بررسی راهکارهای ممکن در زمینه ادامه یا نیمه کاره ماندن لیگ برتر فصل جاری با برخی مدیران باشگاه ها برگزار کرده و ضمن دریافت نظرات آنها درباره این موضوع تصمیم گیری کند.

باید دید خروجی این نشست که پشت درهای بسته برگزار خواهد شد چیست تا تیم ها بتوانند برنامه ریزی لازم را برای برنامه بازی های خود داشته باشند.

البته اشاره به این نکته ضروری است که سازمان لیگ فوتبال ایران این خبررو نه تکذیب و نه تایید کرده است .

آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر از زبان سرپرست کمیته مسابقات کد خبر 497971 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد

فوتبال برتر که دوشنبه شب ها از شبکه ۳ به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و اجرای محمدحسین میثاقی پخش می شود، قصد داشت برای برنامه امشب از یکی از ستاره های پرسپولیس دعوت کند.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس گزینه اصلی عوامل فوتبال برتر برای حضور در برنامه امشب بود ولی کنعانی به دعوت میثاقی نه گفت و اعلام کرد قصدی برای انجام مصاحبه ندارد.

مسئولان فوتبال برتر از طرق مختلف تا ظهر امروز مجددا پیگیر حضور کنعانی زادگان در برنامه بودند ولی کنعانی باز هم به آن ها نه گفت. حال مشخص نیست عوامل این برنامه برای امشب به سراغ بازیکن دیگری از پرسپولیس خواهند رفت و یا اینکه کنعانی زادگان را راضی به حضور در استودیو خواهند کرد. 

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • گزینه جذاب برای یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟
  • خمز فعلا در تراکتور ماندنی شد؛ گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی اسپانیایی بود!
  • یحیی در رادار تراکتوری‌ها؛ خمس فعلا ماندنی شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد/ گل‌محمدی گزینه جانشین بود!