Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@13:08:38 GMT

تولید روزانه بالغ بر ۸۰ هزار ماسک در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۸۹۲

تولید روزانه بالغ بر ۸۰ هزار ماسک در لرستان

صفی خانی از راه اندازی سه مرکز تولید ماسک در لرستان خبرداد و گفت: روزانه ۸۰ هزار ماسک استاندارد در استان لرستان تولید می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد رضا صفی خانی» امروز(۱۷ فروردین( در جمع خبرنگاران، گفت: ۱۲ مرکز دارای مجوز در استان لرستان مشغول تولید ماسک های استاندارد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: در این 12 مرکز دارای مجوز استان روزانه 80 هزار ماسک تولید و توزیع می شود.

 

وی همچنین از صدور مجوز برای سه واحد تولید ماسک خبرداد و افزود: با شروع فعالیت این تعداد مرکز تولید ماسک، ظرفیت تولید ماسک در استان به 100 هزار ماسک افزایش می یابد.

 

صفی خانی ادامه داد: ماسک های تولیدی استان علاوه بر توزیع در مراکز درمانی و بیمارستانی توسط مباشرین روزانه  بر اساس جمعیت بین داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی هر شهرستان توزیع می شود.

 

وی همچنین با اشاره به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک توسط جهادگران و خیران، بیان کرد: ماسک ها تولیدی توسط جهادگران به صورت رایگان در جامعه توزیع می شود.

 

صفی خانی ادامه داد: کارگاه های جهادی به صورت مستمر نسبت به تولید ماسک و توزیع در بین آحاد مردم تلاش می کنند.

 

راه اندازی 17 واحد تولید الکل و مواد ضدعفونی در لرستان

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تولید الکل و مواد ضدعفونی در استان، بیان کرد: ۱۷  واحد تولید الکل و ژل ضدعفونی کننده در لرستان مشغول به فعالیت هستن.

 

وی با بیان اینکه تولیدات مواد الکلی و ضدعفونی با اولویت استان توزیع می شود، ادامه داد: در استان مشکلی در خصوص این محصولات و محلول ضدعفونی کننده وجود ندارد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک مواد ضدعفونی تولید ماسک توزیع می شود تولید ماسک هزار ماسک صفی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه کشتارگاه‌های استان در حال حاضر به شدت زیان‌ده شده‌اند و تولید برای آنها صرفه اقتصادی ندارد، ادامه داد: بحث‌های درباره اینکه مرغ زنده با قیمت ۵۸ هزار تومان از سوی زنجیره‌ها خریداری شود و در ازای تحویل ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ به پشتیبانی امور دام ۲۰ درصد مجوز صادرات دریافت کنند مطرح شده است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد تا بخشی از زیان تولیدکنندگان از این طریق رفع شود.

دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان با اعلام اینکه روز گذشته نیز جلسه امنیت غذایی با موضوع هوشمندسازی تامین و‌توزیع مرغ در سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، عنوان کرد:در این جلسه پیرامون فعالیت هر یک از طرفین قرار داد بحث و تبادل نظر شد که در ادامه هریک از اعضا و دستگاه‌های نظارتی نیز نظرات خود را به جلسه اعلام کردند که مقرر شد سامانه به صورت کامل اجرایی و فعال و طرفین دیگر تفاهم بهره‌برداری لازم را به عمل آورند تا شاهد شفافیت، عدالت محوری و استفاده بهینه از داده‌های آماری مندرج در سامانه باشیم.

نادران با بیان اینکه سامانه ستکاوا در حال حاضر در استان گلستان فعالیت می‌کند و عرضه از سوی کشتارگاه‌ها و خرید از طریق آن انجام می‌شود، اظهار داشت: احتمالا از ۲ هفته آینده چرخه سامانه ستکاوا در استان کامل و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • افزایش دمای روزانه هوا تا پایان هفته در لرستان
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز