Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:48:46 GMT

کیهیل: ساری مربی لجبازی بود که هیچ شانسی به من نداد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۹۲۳

کیهیل: ساری مربی لجبازی بود که هیچ شانسی به من نداد

مدافع سابق تیم فوتبال چلسی به انتقاد از سرمربی سابق خود پرداخت و ساری را مربی لجبازی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، گری کیهیل مدافع باتجربه که دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را در کارنامه خود دارد، با انتقاد از ساری عنوان کرد که به دلایل غیر فوتبالی نیمکت نشین شده است. او عنوان کرد ساری مربی لجباز و یک‌دنده‌ای بود که شانسی برای تثبیت خود به او نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گری کیهیل درباره رابطه خود با مائوریسیو ساری و آنتونیو کونته گفت: داستان من و مائوریسیو ساری نمی‌دانم از کجا شروع شد. ما به جام جهانی ۲۰۱۸ رفتیم، به نیمه نهایی رسیدیم و دوره قبل از فصل را از دست دادیم که بسیار مهم بود. شاید ساری در مورد تاکتیک‌هایش بسیار پرشور باشد، شاید بیش از حد و من همه آنها را از دست دادم و در نیمکت ذخیره ماندم. راستش را بخواهید، در میانه فصل رابطه ما خیلی بد شد و من فکر نمی‌کنم دوباره احیا شود. احترام به برخی از کارهایی که وی انجام داد سخت است اما من واقعاً به باشگاه و بازیکنان احترام می‌گذارم.

رفتارهای ساری واقعا توهین آمیز بود و او هیچ شانسی به من نمی‌داد تا بتوانم خودم را در تمرینات اثبات کنم. ساری متکبر بود و آن فرصت را به من نداد. در عوض کونته مربی بسیار قابلی بود. او یک مدیر عالی است. هیچ بازیکنی در زمین حضور نداشت که نقش خود را نداند. کونته نیز مانند مورینیو خیلی به جزئیات توجه می‌کرد و موفق بود.

مائوریتسیو ساری از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ با چلسی همکاری کرد و پس از آن هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گری کیهیل تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)

        منبع : فرارو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم) تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی