Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: ۹۵هکتار زمین از اراضی ملی در ضلع غربی شهرک صنعتی ۲ برای احداث این شهرک در نظر گرفته شده است باید با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای احداث این شهرک اقدام شود.
وی با بیان اینکه در سال جهش تولید نیازمند سرمایه گذاری بیشتر در سطح استان هستیم گفت: سرمایه گذاران خارجی در ارز آوری و ایجاد اشتغال استان می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل تصریح کرد؛ جانمایی این شهرک می‌تواند در رونق شهرک‌های صنعتی استان نیز موثر باشد و باید برای جذب سرمایه گذار و کاهش بروکراسی اداری همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.
بهنام جو افزود: پیمانکار این شهرک داخلی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ایجاد زیرساخت‌های اساسی قطعا سرمایه گذاری کلانی از سوی سرمایه گذاران خارجی به جهت امنیت شغلی و نیروی کار ماهر در این شهرک انجام می‌شود.
در ادامه مشکل برق کارخانه پتروشیمی و ایجاد پست موقت در محل احداث این مجموعه از مرکز برق آذربایجان توسط استاندار اردبیل پیگیری و تعیین تکلیف شد.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی اراضی ملی سرمایه گذاران خارجی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هیئت مقررات می‌باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رئیس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است