Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با تشریح روش‌های غیر حضوری رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان در دوره شیوع بیماری کرونا گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir درخواست‌های مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی اعلام کرد: در صورتی که متقاضی به هر دلیلی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند که در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

او تصریح کرد: افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند هم می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷درخواست خود را به صورت فایل صوتی، نمابر و رایانامه با ذکر شماره تلفن و آدرس محل سکونت، ثبت کنند تا مددکاران کمیته امداد در کمترین فاصله زمانی به این درخواست‌ها رسیدگی کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یادآورشد: شماره تماس ۳۳۸۰۸ نیز شماره استانی کمیته امداد استان است که برای ارتباط مددجویان و سایر افراد و حتی دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین مددجویان کمیته امداد کمیته امداد درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس