Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:04:18 GMT

کاهش ۶۳ درصدی تردد برون شهری در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۹۸۱

کاهش ۶۳ درصدی تردد برون شهری در کرمانشاه

فریبرز کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این آمار براساس ثبت تردد خودروهای شخصی توسط تردد شمارها در جاده های برون شهری استان به دست آمده است.
وی با بیان اینکه پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ترددهای برون شهری به صورت محسوس کاهش پیدا کرد و گفت: کاهش تردد های برون شهری در ایام نوروز بین ۵۰ تا ۸۰ درصد متغیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به کاهش محسوس فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی اظهارداشت: اکنون کمتر از ۲۰ درصد است ظرفیت ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه فعال است.
به گفته کرمی، تعداد سفرهای ناوگان برون شهری استان کرمانشاه از 200 سرویس به حدود 40 سرویس در روز رسیده است.
وی تاکید کرد: البته در زمینه حمل و نقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه، کلیه راه های فرعی و دسترسی های محلی به شهرها بسته است.
کرمی افزود: سایر دسترسی های اصلی با نیوجرسی، تابلو علائم، سرعتگیر و حضور راهداران محدود شده و ترددها به صورت کنترل شده انجام می شود. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: افراد بومی و کارمندانی که دارای خودرو با پلاک غیربومی هستند با احراز هویت می توانند وارد شهر شوند. لازم به ذکر است که ترددهای برون شهری در این ایام با کاهش ۶۳ درصدی همراه بوده است. 
کرمی خاطرنشان کرد: راهداران در هیچ بازه زمانی تعطیلی ندارند و همواره یار و یاور تمامی دستگاه های خدمات رسان جاده ای بوده اند.​

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا کرمانشاه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای

 جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی سه هزار و ۳۰۰ پایگاه ، ۵۴ پایگاه اورژانس هوایی ، ۱ میلیون تماس با اورژانس گرفته شده است. 

میعادفر گفت: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این بازه زمانی فعالیت داشتند. 

وی افزود: خوشبختانه امسال با همکاری همکاران اورژانس کشور شاهد کاهش ۱۰ درصدی مصدومان ترافیکی در ابتدای سال هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه