Web Analytics Made Easy - Statcounter


ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: طی سال گذشته جهت نظارت بر ایمنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین بیش از ۴۹  هزار نوع دستگاه شامل کشنده، کامیون، بارگیر، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس به مراکز معاینه فنی و مکانیزه استان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارسلان شکری ادامه داد: از این تعداد وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی، ۴۴۷۵ خودرو از معاینه فنی رد شده و بیش از ۴۴ هزار خودرو قبول شده اند.

او در خصوص آمار مراجعه به مراکز معاینه فنی و مکانیزه طی سال گذشته افزود: انواع کامیون، انواع کشنده و بارگیر به ترتیب بیشترین وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان بودند.

شکری اضافه کرد: عمل نکردن صحیح سیستم ترمز بیشترین علت ردی معاینه فنی در کامیون‌ها و کشنده‌ها را شامل می‌شود و میزان آلایندگی و تست ظاهری اطراف بدنه خودرو از دلایل دیگر عدم قبولی این وسایل نقلیه در معاینات فنی است.

این مقام مسئول در خاتمه از صاحبان شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین خواست با جدیت تمام مسایل فنی و ایمنی را رعایت کنند و با کارشناسان فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.   انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاینه فنی حمل و نقل نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ مرسلی گفت: مأموران انتظامی در اجرای این طرح عملیاتی، ۹ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی افزود: وسائط نقلیه توقیف شده با حرکات مخاطره آمیز و دور دور زدن‌های مکرر موجب بی نظمی و آلودگی صوتی در شهر شده بودند که با دستور مقام قضایی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • مراجعه بیش ۷ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران