Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@21:48:30 GMT

ممنوعیت فعالیت کسب و کار‌های پر ریسک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۰۳۲

رئیس‌جمهور: فعالیت کسب و کار‌های پرخطر و پرریسک (که فعالیت آن‌ها مستلزم تجمع و... است) همچنان ممنوع است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس‌جمهور: کارکنان ادارات دولتی از ۲۳ فروردین دو سوم سرکار می‌آیند و یک سوم به صورت گردشی در منزل می‌مانند.
آقای روحانی: هر آزمایشگاهی که تست کرونای یک فرد مثبت می‌شود موظف است به فرد، خانواده‌اش و محل کارش حتماً اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور: اگر شرایط همین‌گونه باشد در ماه رمضان مساجد بسته خواهد بود. آقای روحانی: فعالیت حضوری در بخش آموزش به‌جز بخش آموزش تکمیلی (دکترا) تا 30 فروردین تعطیل است. فعالیت حضوری در بخش آموزش و پرورش و آموزش تکمیلی (دکترا) تا 30 فروردین تعطیل است. وی گفت: مقام معظم رهبری همه جا حمایت فرمودند و هر جا نیاز داشتیم و خدمت ایشان نکته‌ای را عرض کردیم و پیامی فرستادیم یا نامه‌ای نوشتیم، ایشان همراهی فرمودند.
آقای روحانی با بیان اینکه کل نظام یکپارچه است، تصریح کرد: در عین حال، بدخواهان ما خیلی عصبانی و ناراحتند، خودشان هم می‌دانند.
رئیس جمهور همچنین گفت: بیماری کرونا با همه گرفتاری‌هایی که برای ما ایجاد کرده، آثاری هم داشته و یکی از آثار خوبش وحدت بیشتر جامعه اعم از دولت، مردم، نیرو‌ها و ارکان کشور بوده است و انسجام و یکپارچگی در سراسر کشور مشاهده می‌کنیم.
آقای روحانی افزود: البته طبق گزارشی که درباره سالم بودن هوا به علت کاهش ترافیک ارائه شد، جزو آثاری است که این بیماری دارد.
رئیس جمهور بار دیگر تاکید کرد: ما هیچ اختلافی میان وزارتخانه‌ها به ویژه میان وزارتخانه‌های صمت و بهداشت نداریم؛ یک چیزی را یک گوشه ای، یک کسی و شیطانی پیدا می‌کند و به رسانه‌های خارجی می‌دهد که آن را بزرگ می‌کند در حالی که ما هیچ اختلافی در این نظر نداریم.
آقای روحانی افزود: خلاف دعوت بدخواهان و ضد انقلاب که مردم را دعوت می‌کنند که میان سلامت و فعالیت اقتصادی، یکی را باید انتخاب کرد، این حرف کاملاً مردود، غلط، خلاف و ناصواب است.
رئیس جمهور تاکید کرد: هم فعالیت‌های اقتصادی و هم پروتکل‌های بهداشتی در کنار هم قابل اجراست، فعالیت‌های اداری، تولیدی و دیگر فعالیت‌های اقتصادی باید به پا باشد، منتهی همه اصول و پروتکل‌های وزارت بهداشت باید مراعات شود.   ممنوعیت فعالیت کسب و کار‌های پر ریسک تا پایان فروردین
رئیس جمهور گفت: فعالیت کسب و کار‌های پرریسک تا پایان فروردین امسال ممنوع است و بعد از آن باید درباره آن تصمیم گیری شود.
آقای روحانی در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: بر این اساس فعالیت‌های پرریسک مانند فعالیت ورزشگاه ها، مجموعه‌های ورزشی از جمله استخرها، همچنان ممنوع است تا در موعد مقرر برای آن تصمیم گیری شود.
وی گفت: درباره فعالیت‌ها و کسب و کار‌های متوسط و کم ریسک، قرار شد استان‌ها با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان که در سایت این وزارتخانه آمده، از ۲۳ فروردین فعالیت خود را آغاز کنند، اما در اینجا اصناف و اتحادیه‌ها باید پروتکل‌ها را رعایت و نظارت کنند، اگر چه مسئولیت نظارت بر عهده وزارت بهداشت است و اگر نیاز داشتند قرار شد بسیج هم در این باره کمک کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌خواهیم فعالیت کسب و کار‌ها سلامت جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: کارگروهی در این چند روز موضوع فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را در وزارت کشور بررسی و کمیته اجتماعی و امنیتی این کارگروه موارد را جمع بندی کرد و وزرا و مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دادند.
آقای روحانی ادامه داد: خواست این کمیته و خواست وزارت صمت، فعالان اقتصادی و اصناف همین جمع بندی بود که در جلسه ارائه شد و آن هم آغاز به کار کسب و کار‌ها و فعالیت‌های کم ریسک از ۲۳ فروردین است که در استان‌ها آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روحانی کرونا فعالیت 17 فروردین فعالیت کسب و کار فعالیت کسب و کار ها آقای روحانی رئیس جمهور پروتکل ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و شعر از رهبر انقلاب بابت توجهی که به مقوله ادبیات و فرهنگ دارند، سپاسگزارم.

وی افزود: از اول فروردین نمایشگاه قرآن شروع شده و استقبال و بازدید بسیار فراتر از برآوردهای ما بود مردم از قبل از افطار در نمایشگاه قرآن حاضر می‌شوند از رسانه ملی بابت همیاری با این رویداد تشکر می‌کنم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دیشب برای اولین بار برای پیوست فرهنگی شعار سال جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برگزار کردیم، عنوان کرد: شب گذشته همچنین ۷ جلد از کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان درباره ائمه شیعه رونمایی شد و این کتب بسیار مهم و قابل توجه حدود ۱۰۰ جلد درباره زندگی آل الله است و در وزارت فرهنگ با همکاری مؤسسه ایران چاپ و منتشر می‌شود.

اسماعیلی تأکید کرد: امسال همچنین جایزه «حافظ شو» برای کودکان زیر ۱۴ سال را داریم و امید است این برنامه‌ها اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در بخش‌های فرهنگی - قرآنی و مساجد برنامه‌های متعددی داریم که یکی از برنامه‌های اصلی ما حل مسائل صنفی هنرمندان و اصحاب فرهنگ در حوزه‌های بیمه و مسکن است.

وزیر فرهنگ با اشاره به برگزاری جشن دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استادیوم آزادی تأکید کرد: امروز رئیس جمهور در جلسه دولت از جشن امام حسنی‌ها تقدیر کرد، برنامه بسیار خوبی بود از کسانی که زحمت کشیدند و این مراسم شورانگیز و پر از نشاط دینی را با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، تشکر می‌کنم.

منبع: ایرنا کد خبر 739628

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی از امشب در مازندران  
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در مازندران