Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری از لغو جشنواره جهانی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در اواخر اردیبهشت به میزبانی ترکیه خبر داد.

غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا خاطر نشان کرد: جشنواره جهانی فرهنگی -ورزشی روستاییان و عشایریان قرار بود اواخر اردیبهشت در ترکیه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا این مسابقات لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره قبل که این جشنواره در قرقیزستان برگزار شد ۸۵ کشور حضور داشتند که ما در جایگاه ششم قرار گرفتیم. البته در دوره قبل به دلیل کمبود بودجه تنها با ۱۶ ورزشکار شرکت کردیم اما در این دوره به دلیل مسافت کمی که با ترکیه داشتیم با تعداد ورزشکاران بیشتر و در رشته‌هایی همچون سوار کاری، تیر و کمان، کشتی سنتی، آلیش و غیره حضور پیدا کنیم.

او افزود: در این دوره هدف این بود که با حضور کاروان کیفی به نتایج بهتری دست پیدا کنیم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشنواره به تعویق افتاد. برای برگزاری هر برنامه‌ای منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در وزارت ورزش و جوانان هستیم تا بتوانیم در صورت کاهش التهاب این بیماری در کشور برنامه‌های خود را در سال جاری اجرا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر

­
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد شیری ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و ماه مهمانی خدا گفت: برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و معنوی با عنوان «نسیم رمضان» در فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری است.
وی در ادامه به توضیح بخش‌های این جشنواره پرداخت و افزود: اجرای برنامه‌های متنوع معنوی و شاد نظیر نوروز‌خوانی، اجرای برنامه‌های هنری، آیینی و مذهبی، برپایی نمایشگاه آیینی، برپایی گذر‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و برگزاری مسابقات متنوع خانوادگی و بازی‌های مهیج رایانه‌ای هر شب از دیگر برنامه‌ها است.
همچنین شب گذشته همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) کیکی به طول ۳۰ متر میان شهروندان توزیع شد.
این جشنواره با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری تهران، اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، خیرین و گروه‌های جهادی و مردمی تا پایان ماه مبارک رمضان، با اذان مغرب و توزیع افطاری ساده تا ساعت ۲۳ در فرهنگسرای خاوران پذیرای شهروندان تهرانی است.

ذائقه همه شهروندان در جشنواره دهکده بهار ایران، بهاری می‌شود

همچنین سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از جشنواره دهکده بهار ایران در فرهنگسرای خاوران ضمن خداقوت به شهردار و همکاران منطقه در برگزاری چنین جشنواره شاد و مفرح‌ای برای شهروندان گفت: برگزاری چنین جشنواره‌ها و برنامه‌های مفرح و شاد خانوادگی فرصت بسیار خوبی است برای بهینه کردن اوقات فراغت شهروندان، خوشبختانه با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و تمامی سلایق و گروه‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها را شامل می‌شود و این جشنواره با بخش‌ها متنوع و شاد ذائقه همه شهروندان را بهاری می‌کند.
وی افزود: شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری در منطقه ۱۵ هستیم و شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند در ایام عید از جاذبه‌ها، اماکن و ظرفیت‌های گردشگری بینظیر باب الرضای پایتخت دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود