Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: برخی واحدهای صنفی که خارج از چارچوب مقرر شده رفتار و واحد خود را باز کنند بدون اخطار برخورد و پلمب خواهند شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: برخی واحدهای صنفی که خارج از چارچوب مقرر شده رفتار می‌کنند و واحد خود را باز می‌نمایند پلمب می‌شوند چراکه ماموران اداره اماکن، بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با واحدهایی که قانون ستیزی می‌ کنند بدون اخطار برخورد و مستقیم پلمب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اصنافی که مربوط به مواد غذایی، بهداشتی و کالاهای اساسی مردم هستند فعالیت دارند اما سایر صنوف دیگر مانند اصناف توزیعی خدماتی و تجاری باید بسته باشند چراکه اگر باز شوند تخلف محسوب می‌گردد و مشمول پلمب شدن کسب و کارشان می‌شود همچنین کارگاه‌های تولیدی نیز با رعایت مسائل بهداشتی باز هستند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: صنوفی که الزاما باز هستند باید نکات و پروتکل‌های بهداشتی را که اداره بهداشت و علوم پزشکی به اتاق اصناف ابلاغ کرده را رعایت کنند هر چند که خود اداره بهداشت بر فعالیت‌های آنان نظارت دارد.

جلسه اتاق اصناف و استانداری در 17 فروردین برگزار می شوددرخواست اتاق اصناف از استاندار چهارمحال و بختیاری؛ مالیات کاسبان‌ بخشیده شودتهران| اولتیماتوم اتاق اصناف بهارستان به قنادی‌ها؛ واحدهای صنفی متخلف پلمب می‌شودوی در مورد اصنافی که با بستن کسب و کار خود متضرر شدند اظهار داشت: پیگیر مطالبات صنوفی که با بستن کسب و کار خود متضرر شدند هستیم اما بستگی دارد که دولت به قول‌هایش عمل کند. همچنین در مورد تسهیلات کم‌بهره برای توافقات مالیاتی نیز تعهدهایی انجام داده‌ایم اما باوجود نهایی نشدن آن‌ها درحال پیگیری هستیم. جهانگیری در ادامه افزود: به چک‌هایی که از آغاز امسال موجود بود تا تاریخ 20 فروردین اجازه برگشت ندادیم و اگر چنانچه چکی از کسبه در این زمان برگشت خورده شود بعد از پایان تعطیلات پیگیری آن‌ها صورت می‌گیرد. همچنین کسانی که وام‌های قرض‌الحسنه گرفته‌اند نیز اقساط آن‌ها بازمی‌گردد اما اکثر وام‌های موجود با بهره هستند که شامل آن‌ها نمی‌شود. وی عنوان کرد: اصناف باید حتما به چرخه فعالیت اقتصادی بازگردند اما از این بابت ناگزیر هستیم منتها باید به سمت خود مراقبتی و کنترل بیماری حرکت کنیم، باید فرهنگ خود مراقبتی را جایگزین قرنطینه کرده و بدانیم در شرایط مختلف چه نکات بهداشتی و ایمنی را لزوما باید رعایت کرد. رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به شروع مجدد فعالیت‌ها افزود: اگر موارد بهداشتی و ایمنی در این مدت رعایت شود و فرهنگ‌سازی درست انجام پذیرد امید داریم که تا 20 فروردین بتوانیم شاهد بازگشت دوباره کسبه به عرصه اقتصادی باشیم. انتهای پیام/174/ح R41346/P/S6,51/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز

ابراهیم فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: گشت مشترک بازرسی یک روزه با حضور بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، بهداشت محیط اجرا شد، که در این گشت مشترک از واحدهای صنفی سوپرمارکت، خشکبار، رستوران بازرسی انجام شد که به ۲۲ واحد صنفی تذکر و اخطار کتبی داده شد.

وی افزود: همچنین برای ۸ واحد صنفی نیز پرونده تعزیراتی در خصوص عدم رعایت قوانین صنفی (گران فروشی، عدم درج قیمت، نداشتن پروانه کسب، عدم ارائه فاکتور خرید و…) تشکیل و جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم بیان کرد: این گشت‌های مشترک بازرسی تا پایان ۲۵ فروردین ماه به صورت مستمر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به اداره صمت و اتاق اصناف اطلاع یا با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری و رسیدگی به شکایات اداره صمت یا تلفن ۵۴۴۴۹۶۰۰ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس بگیرند.

کد خبر 6064310

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک