Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، هفته جوان امسال را به سمت فضای مجازی بردیم که بر این اساس مجمع ملی جوانان، مجامع استانی سمن‌های جوانان و تشکلهای جوانان کشور همه برنامه‌ها، آموزش‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌ها را در شبکه‌های مجازی خود برگزار خواهند کرد و در قالب فضای مجازی، برنامه‌های زنده برای ارتباط با جوانان و گوش دادن به درد دل‌های آن‌ها برنامه ریزی شده است که مسئولان نیز در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت و به جوانان پاسخ خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد مهدی تندگویان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همه جوانان ایران و تشکر و قدردانی از اقدامات، خدمات و کمک‌های تشکل‌های جوانان در موضوعات مرتبط با کرونا، پیرامون چگونگی برگزاری برنامه‌های هفته جوان امسال گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، ما هیچ گونه برنامه و کار گروهی نمی‌توانیم برگزار کنیم ضمن این که اعتبار هفته جوان هم به دلیل مشکلات بودجه اختصاص پیدا نکرد و ما مجبور شدیم مدل برنامه ریزی هفته جوان امسال را تغییر دهیم.

وی با اشاره به خدمات و کمک‌های گسترده تشکل‌های جوانان در موضوع پیشگیری از گسترش ویروس کرنا، افزود: همه این اقدامات به صوت هدفمند تر و با همان فرمت‌ها، در تولید و توزیع رایگان اقلام بهداشتی و برنامه‌های فرهنگی مثل آموزش‌های بهداشتی و برگزاری مسابقات مجازی، در هفته جوان با توان بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

تندگویان با بیان این که هفته جوان امسال را به سمت فضای مجازی بردیم، افزود: مجمع ملی جوانان، مجامع استانی سمن‌های جوانان و تشکلهای جوانان کشور همه برنامه‌ها، آموزش‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های خود را در شبکه‌های مجازی خود برگزار خواهند کرد و در قالب فضای مجازی، برنامه‌های زنده برای ارتباط با جوانان و گوش دادن به درد دل‌های آن‌ها برنامه ریزی شده است که مسئولان نیز در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت و به جوانان پاسخ خواهند داد.

وی با تاکید بر این که همه برنامه‌ها روی بستر فضای مجازی و ارتباطات آنلاین انجام می شود، گفت: گزارش دهی به مردم، دعوت از آنها برای طرح های انگیزشی ماندن در خانه، پویش‌های مختلف مبارزه با کرونا، مسابقات مجازی، کلیپ‌های آموزشی و... در شبکه‌های مجازی مجامع استانی تشکل‌های هر استان قابل دسترسی برای عموم است و اطلاع رسانی نیز از طریق خانه جوانان استان‌ها انجام می شود.

معاون امور جوانان ادامه داد: کار نو و خوبی توسط تشکل‌های جوانان تبریز در خانه جوانان این استان انجام شده که بر این اساس کالاها و اقلام مورد نیاز سالمندان و بازنشستگان استان که نباید از منزل خارج شوند، تهیه و به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار می گیرد. ما در صدد هستیم تا این کار را به صورت کشوری انجام دهیم که البته در این زمینه هم به کمک وزارت صمت نیاز داریم که باید مجوز بستر توزیع رایگان کالا را بدهد، هم تولیدکنندگان باید کمک کنند و کالاها را ارزانتر در اختیار ما قرار دهند، سازمان بازنشستگی هم باید مشخصات بازنشستگان و سالمندان هر استان را در اختیار ما بگذارد تا بتوانیم این کار را با مشکل کمتری انجام دهیم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی با اشاره به راه اندازی شبکه توزیع اقلام بهداشتی در استان ایلام، تصریح کرد: ما آمادگی داریم این شبکه را در صورت همکاری وزارت صمت و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای گسترش پهنای باند، به صورت کشوری راه اندازی کنیم که این کار نیاز به مصوبه کشوری دارد.

تندگویان بار دیگر با بیان این که هفته جوان امسال آنلاین خواهد بود، افزود: همه دفاتر مشاوره ازدواج و خانواده کشور به منظور دفع آسیب‌های اجتماعی و روانی ناشی از بیماری کرونا و مشکلات در تعاملات خانوادگی ناشی از ماندن در خانه، آماده هستند تا در هفته جوان به صورت آنلاین و رایگان به متقاضیان مشاوره دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هفته جوان امسال تشکل های جوانان فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند