Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:49:52 GMT

۵۰ روستای کم برخودار قزوین علیه کرونا غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۱۱۸

۵۰ روستای کم برخودار قزوین علیه کرونا غربالگری شدند

جواد رجبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: غربالگری این روستاها با همکاری دانشجویان بسیجی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و حوزه بسیج شهید حدادی معلم کلایه صورت گرفت.

وی با اشاره به دیگر اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای مقابله با کرونا در مناطق محروم استان، افزود: توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش مالی ۶۰ میلیون تومان با کمک خیران در روستاهای هدف قرارگاه، توزیع محلول ضدعفونی با کمک بسیج دانشجویی بین روستاها و دهستان‌های هدف جهت گندزدایی و برپایی ایستگاه‌های غربالگری سلامت در روستاها و شهرهای مورد نظر از جمله این اقدامات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی اضافه کرد: همچنین سه کارگاه تولید ماسک در الموت شرقی و غربی با همکاری حوزه‌های بسیج با تولید بیش از پنج هزار ماسک برپا شد و تمامی محصولات تولیدی به صورت رایگان در دهستان‌های هدف قرارگاه توزیع گردید.

این مسوول افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا در مناطق محروم استان، توزیع مواد ضدعفونی و ماسک رایگان بین نیازمندان روستاهای هدف در دستور کار قرار گرفت و از جمله هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، الکل و دستکش در شهر معلم کلایه با همکاری حوزه بسیج و خیران توزیع شد.

وی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با تمام ظرفیت برای خدمات رسانی به مردم در دهستان‌ها و مناطق محروم استان شامل آوج، طارم سفلی و الموت اقدام خواهد کرد و تا نابودی کامل این ویروس اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی خود را قطع نخواهد نمود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غربالگری استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غربالگری استان قزوین ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غربالگری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان