Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@12:17:07 GMT

تعویق ۳ ماهه مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۱۳۴

به گزارش اکوفارس، حسن روحانی در مصوبه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی بند 4 مصوبات جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 13 اسفندماه گذشته که به تایید مقام معظم رهبری رسیده را به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ کرد:

به منظور کمک و حمایت از تولید و اشتغال در بنگاه های اقتصادی که به سبب شیوع ویروس کرونا متضرر می شوند تسهیلات زیر منظور می شود:

- در حوزه‌های اقتصادی آسیب‌دیده که توسط دولت تعیین می‌شود، سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بنگاه‌ها مربوط به دوره چهارم سال 98 از 31 اردیبهشت تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- در حوزه‌های اقتصادی آسیب دیده که توسط دولت تعیین می‌شود کلیه عملیات اجرایی موضوع فصل نهم از باب چهارم قانون مالیاتهای مستقیم( وصول مالیات) تا 31 اردیبهشت موقوف الاجرا می شود.

- صدور یا تجدید پروانه کسب یا کار اشخاص حقوقی موضوع ماده 186 قانون مالیات های مستقیم تا پایان خرداد از سال 99 نیاز به اخذ گواهی پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی نخواهد داشت.

- مهلت های تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر و تشکیل مجامع عمومی شرکت های سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس تا 28 اسفند سال 98 به مدت 3 ماه افزایش می یابد.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند