Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:46:34 GMT

بسیج پنج هزار نفر از نیروها روزانه برای ضدعفونی معابر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۱۴۲

بسیج پنج هزار نفر از نیروها روزانه برای ضدعفونی معابر

شهردار اصفهان گفت: شهرداری ضدعفونی کردن کوچه‌ها و معابر را وظیفه دائمی خود می‌داند و با داشتن امکانات خوب و بسیج پنج هزار نفر از نیروها هر روز این اقدام را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز_ یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: بیماری کرونا یک پدیده اجتماعی است و به گونه‌ای شیوع پیدا کرده که زندگی انسان‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری اصفهان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار برده تا بتواند با آن مقابله کند.

شهردار اصفهان از همکاری و همراهی مردم که می‌تواند مدیران را به اهداف خود نزدیک کند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: همکاری مردم می‌تواند مسئولان را به انجام اقدامات بیشتر امیدوار کند تا بتوانیم با رفتار جمعی بر این بیماری غلبه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه با تغییر سبک زندگی مردم «در خانه ماندن» برای افراد کار راحتی نیست، گفت: تلاش می‌کنیم زمینه ماندن در خانه برای مردم راحت تر باشد، از این رو شهرداری برنامه‌های فرهنگی متعددی را آماده کرده که بعضی از آنها به صورت کلیپ پخش شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است و امیدواریم با رعایت آنها بتوانیم رفتار گروهی خوبی را از خود نشان دهیم تا در مقابله با این ویروس موفق شویم.

نوروزی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: آخرین اقدامات تهیه ۵۰ طرح آموزشی برای استفاده از فضاهای مجازی و فضاهای شهری و سبدهای خرید فروشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دستورالعمل‌هایی برای ادارات و دستگاه‌های مختلف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تمام مکان‌هایی که امکان تجمع شهروندان وجود دارد، در حال تهیه است تا بتوانیم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را بر اساس این دستورالعمل‌ها اجرایی کنیم.

شهردار اصفهان گفت: تعدادی طرح در فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی ترسیم می‌شود تا آموزش خوبی به شهروندان صورت گیرد و همه شاهد فضای مناسب برای تداوم زندگی عادی باشیم.

وی تصریح کرد: شهرداری ضدعفونی کردن کوچه‌ها و معابر را وظیفه دائمی خود می‌داند و با داشتن امکانات خوب و بسیج پنج هزار نفر از نیروها هر روز این اقدام را انجام می‌دهد تا خیال شهروندان از عدم شیوع این ویروس آسوده باشد و فضایی امن و بهداشتی در شهر برای مردم داشته باشیم.

نوروزی تاکید کرد: تداوم همکاری شهروندان فضای خوبی را در شهر ایجاد خواهد کرد تا کسبه و اصنافی که شغل آنها تحت تأثیر ویروس به تعطیلی کشیده شده به شرایط عادی باز گردد.

کد خبر 417494

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی صدای شهر ویروس کرونا ضدعفونی شهرداری اصفهان کلانشهر شهر شهروند مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح تشدید بازرسی‌های بهداشتی ویژه نوروزی که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فرودین ۱۴۰۳ در سطح شهرستان گناوه اجرا شد، بازرسان بهداشت محیط به‌صورت ۲ شیفت ۲ هزار و ۹۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار کرد: در این بازده زمانی هزار و ۶۱۹ مورد بازدید بهداشتی و نظارتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۴۷۹ مورد بازدید از اماکن عمومی انجام شده و به ۲۱ مورد شکایت رسیدگی شد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها مقدار هزار و ۱۹۵ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف، کشف و معدوم و ۲۳۲ مورد از دست‌فروشان مواد غذایی تذکر کتبی دریافت کردند.

حیدری ادامه داد: ۲۳۲ مورد بازدید مشترک به همراه کارشناسان ادارات و سازمان‌های دامپزشکی، تعزیرات حکومت، صنعت و معدن و تجارت در راستای تشدید بازرسی‌های نوروز ۱۴۰۳ در گناوه صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تأکید کرد: تعداد هزار و ۱۲۷ مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی شهر و روستا، ۶۲ مورد نمونه‌برداری از آب شرب به‌منظور آزمایش میکروبی، تعداد هزار و ۱۲۷ سنجش پرتابل بار میکروبی صدور ۶۱۱ مورد اخطار بهداشتی ،۹۵ مورد به دادگاه و یک مورد پلمپ واحد صنفی متخلف از دیگر خدمات انجام شده در طرح تشدید بسیج سلامت نوروزی در شهرستان گناوه است.

کد خبر 6080874

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت