Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:10:35 GMT

ترامپ برای مبتلایان به کرونا دارو تجویز کرد!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۲۹۸

ترامپ برای مبتلایان به کرونا دارو تجویز کرد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مجددا بدون هیچ مدرک قطعی، مدعی شد داروی «هیدروکسی کلروکین» که بیماران مبتلا به لوپوس از آن استفاده می‌کنند، برای مقابله با بیماری کرونا موثر است.

ترامپ در نشستی خبری در کاخ سفید اعلام کرد: هیدروکسی کلروکین مدتهاست به عنوان داروی مالاریا و برای درمان بیماران مبتلا به لوپوس استفاده می‌شود، مطالعاتی نشان داده، افراد مبتلا به لوپوس، این ویروس وحشتناک (کرونا) را نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید درست باشد، شاید هم غلط باشد. باید این مسئله بررسی شود.

سپس ترامپ تاکید کرد علی‌رغم منفی بودن جواب آزمایش کرونایش، وی احتمالا به عنوان اقدامی پیشگیرانه، این دارو را مصرف می‌کند.

وی گفت: اما من فکر می‌کنم مردم هم باید این دارو را مصرف کنند. در واقع شاید من این دارو را مصرف کنم. من باید از پزشکانم درباره آن سوال کنم و اما احتمالا این دارو را مصرف می‌کنم.

این اظهارات درحالی بیان شد که هنوز هیچ دارویی برای جلوگیری از ابتلا به کووید-۱۹ توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ شیوع کرونا در آمریکا ویروس کرونا دارو را مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون

رضا کریمی اظهار داشت: بازرسان شبکه بهداشت در بازرسی از داروخانه‌های سطح شهرستان اردل، مقدار ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته را از یکی از داروخانه‌های دامی در شهر سرخون ضبط نمودند.

وی افزود: این دارو‌ها که شامل ۱۹ نوع دارو بود، از چرخه مصرف در دامپزشکی خارج شد.

بیشتر بخوانید

کشف و ضبط داروی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان کیار

کریمی از دامداران و عشایر شهرستان اردل خواست تا در هنگام خرید دارو‌های دامی مورد نیاز خود، ضمن دریافت این دارو‌ها از داروخانه‌های مجاز، به تاریخ تولید و انقضای آن نیز توجه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رابطه مصرف استامینوفن و حفظ سلامت کبد
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده
  • بی‌پولی، خیلی از پزشکان را بلاگر کرده است!
  • بی‌پولی، خیلی از پزشکان را بلاگر کرد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • زالو درمانی؛ خوب یا بد؟
  • مسکن های بی خطر در دوران بارداری
  • فقط حمل دارو اینترنتی می‌شود نه تجویز و تائید آن
  • ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون
  • قرص ناف لاغری مبنای علمی ندارد