Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@09:57:27 GMT

درمان رایگان مبتلایان به ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۳۲۱

درمان رایگان مبتلایان به ویروس کرونا

رویداد۲۴  سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور، ضمن تاکید بر عدم اخذ وجه از بیماران مبتلا به بیماری کرونا با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، بر استفاده از ظرفیت بیمه سلامت تاکید کرد.
بیشتر بخوانید:آیا مصرف تریاک در درمان کرونا موثر است+ فیلم نمکی در نامه به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرده است: در مورد افرادی که فاقد پوشش بیمه، بی بضاعت و یا اتباع خارجی هستند از محل منابع طرح تحول نظام سلامت محاسبه و در حساب‌های بستانکار آن دانشگاه لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان

در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه دکتر سیاوش بیرانوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمده است: «درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی پزشک متخصص رشته بیماری های قلب و عروق ، جامعه پزشکی و عموم همشهریان و علی الخصوص مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان را اندوهگین کرد .

اینجانب و اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه با نهایت تاسف و تالم درگذشت این طبیب حاذق را به خانواده محترم ایشان ، جامعه پزشکی و مردم استان لرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن تازه درگذشته طلب رحمت و مغفرت الهی و صبر و شکیبایی برای خانواده بزرگوارشان مسئلت می نماییم .

جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند سرکار خانم دکتر بخشی در آبان ماه سال 1401 جهت انجام تعهدات دوره تخصص به استان لرستان معرفی گردید؛ ولی به دلیل مشکلات شخصی و با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت تعدیل شرایط ایشان ، پس از یکسال به استان مراجعه نمودند .

به منظور رفاه حال نامبرده و تسکینی بر شرایط ایشان و امکان رفت و آمد از طریق فرودگاه به استان تهران، محل خدمت ایشان در پایان آبان ماه سال 1402 در مرکز استان (مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی) تعیین گردید .

پس از سپری نمودن چند ماه از تعهدات و الزام به حضور ایشان طبق دستور العمل های وزارت در مراکز درمانی و عدم تمایل ایشان به حضور مستمر در مرکز استان ، درخواست جابه جایی به شهرستان با ضریب محرومیت پایین تر به منظور کوتاه شدن دوره تعهدات خود را داشتند .

نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان دلفان ، به منظور ادامه تعهدات در پایان اسفند ماه به شهرستان مذکور که از شهرستان های نیمه برخوردار و با کمترین ضریب خدمتی و دارای تجهیزات لازم و امکان نزدیکی به فرودگاه شهرستان های خرم آباد و کرمانشاه ، معرفی و در منازل سازمانی بیمارستان اسکان گردید .

لازم به ذکر است موضوع فوت ایشان در دست بررسی است و پس از بیانیه پزشکی قانونی، در اسرع وقت به اطلاع عموم رسانده خواهد شد .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا عمان مرکز سلامت و درمان منطقه می‌شود؟
  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید