Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کار ادارات از ۲۳ فروردین در همه استان‌ها و خود تهران، از ۷ صبح تا ۲ بعدازظهر خواهد بود. چون نهار و نماز جماعت نیست، از همین رو کار به صورت پیوسته خواهد بود و تا ساعت ۱۴ خوب است. ماه رمضان نیز اینگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

>>>>> در همین رابطه بیشتر بخوانید؛

>>>>> کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین آغاز به کار کنند

وی افزود: از هفته آینده از ۲۳ فرودین ماه فعالیت ادارات به این صورت خواهد بود که دو سوم سرکار حاضر می‌شوند و یک سوم از کارکنان مجاز هستند که سر کار نروند و بخش‌های مختلف درباره حضور یک سومی کارکنان به صورت گردشی تصمیم گیری کنند که یک سوم کمتر در محل کار حضور پیدا کنند مگر جاهایی که ضرورت داشته باشد بیش از دو سوم فعالیت بکنند. البته افرادی که سن بالاتری و یا بیماری‌های زمینه ای هستند در اولویت یک سومی قرار بگیرند.

رئیس جمهور تصریح کرد: در مورد اماکن مقدسه باید بگویم که آنها تا پایان فروردین همچنان تعطیل هستند و در مورد آنها در آینده تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد تردد خودروهای شخصی اظهار داشت: در مورد تردد خودروهای شخصی در داخل استان‌ها مشکلی نیست و در مورد تهران و البرز هم مشکلی وجود ندارد و ما به دلیل پیوستگی این دو استان، آنها را یک استان به حساب می‌آوریم. در مورد تردد بین استان‌ها نیز تردد تا ۳۰ فروردین همچنان ممنوع بوده و بعد از این تاریخ آزاد می‌شود.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1372935

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!