Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@11:17:25 GMT

استقلال – دیاباته؛ یک خداحافظی ساده!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۳۹۶

استقلال – دیاباته؛ یک خداحافظی ساده!

به گزارش همشهری آنلاین شیخ دیاباته مهاجم بلندقامت استقلال خیلی زود خودش را در دل هواداران آبی جا کرد و بدون شک در حال حاضر جزو محبوب‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌آید. حالا نکته نگران‌کننده برای هواداران استقلال، از دست دادن این مهاجم باکیفیت است. در شرایطی که طرفداران استقلال در این سال ها خاطرات تلخ زیادی از جدایی آسان ستاره های خارجی خود تجربه کردند این بار هم بعید نیست این سرنوشت برای شیخ دیاباته تکرار شود چون با ابهامات فراوان در پرداختی‌های مالی و بندهای موجود در قرارداد این بازیکن حتی باشگاه را نیز در مقطعی با ناامیدی زیادی در راه حفظ این بازیکن در استقلال مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ که چند هفته قبل به عنوان آخرین خارجی ایران را به خاطر کروناویروس ترک و راهی فرانسه شد حالا برای بازگشت حسابی تن استقلالی ها را به لرزه درآورده چون شنیده می شود با لغو احتمالی لیگ برتر طرفداران باید خود را برای خداحافظی با او آماده کنند.

با وجود این که قرارداد شیخ دیاباته با باشگاه دو ساله است اما بندی وجود دارد که سال دوم این قرارداد به صورت توافقی و با مذاکرات مجدد اعتبار خواهد داشت ضمن این که بندی نیز مثل تمام قراردادهای خارجی دیگر وجود دارد که او با اولین تاخیر دو ماهه در پرداخت های مالی و دستمزدهای توافقی می تواند به صورت یکطرفه فسخ و بازیکن آزاد قلمداد شود درست مثل اقدامی که چند روز پیش نیکولای بودروف بلغاری انجام داد و هیچ بعید نیست هروه میلیچ کروات نیز همین راه را برود.

دیاباته چند روز پیش در گفتگویی که با نشریه فرانس فوتبال داشت عملا از دریافت پیشنهادات از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس پرده برداشت و حتی مدعی شد دوست دارد یک سال بازی در عربستان را نیز تجربه کند، پیامی تلخ برای استقلالی ها که چندان روی حفظ او برنامه ریزی نداشته باشند چون شیخ بعد از یک سال بازی در تیمی عربستانی یا عرب در حاشیه خلیج فارس قصد بازگشت به فرانسه و خداحافظی در یکی از باشگاه های این کشور را دارد.

در حال حاضر بسیاری از باشگاه‌های متمول عربی از حالا برای صید او تور خود را پهن کرده اند تا احتمالا باز هم سر باشگاه استقلال در ماجرای جدایی او بی کلاه بماند آن هم تنها به خاطر همان کم و کاستی ها مدیریتی و مالی! به نظر می‌رسد یک خداحافظی ساده دیگر در انتظار استقلال است مگر اینکه استقلالی‌ها با یک پیشنهاد فوق‌العاده نظر شیخ را عوض کنند.

کد خبر 497995

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به همکاری خود با قهرمان لیگ ترکیه پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، پس از قهرمانی در لیگ برتر ترکیه با تیم هالک بانک آنکارا به همکاری خود با این تیم پایان داد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

کواچ در فصل 24-2023 با به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز و گوردون پرین به عنوان قهرمانی لیگ ترکیه و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری