Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:53:33 GMT

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان به سبک کوچه‌گردی در فومن

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۵۴۷

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان به سبک کوچه‌گردی در فومن

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان به سبک کوچه‌گردی در فومن خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمد رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در روزهایی که تمام فعالیت‌ها محدود به خانه شده است بر آن شدیم تا به علت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، توصیه‌های بهداشتی، همکاری همه جانبه با مسئولان ستاد مبارزه با این بیماری، مردم در خانه بمانند و ما جشن یگانه منجی عالم بشریت را به صورت سیار دقایقی در کوچه‌ها برگزار ‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی فومن افزود: قرائت قرآن، خطبه، مولودی، پخش سرود و دعای فرج از جمله برنامه‌های جشن سیار نیمه شعبان در فومن است.

 

وی با بیان اینکه در این برنامه خطیب بنده و ذکر توسل توسط کربلایی طاها قربانی اجرا می‌شود گفت: جشن نیمه شعبان از کوچه شهید افتخاری آغاز می‌شود و با اجرا در کوچه‌های فرعی شهر به اتمام می‌رسد.

 

حجت‌الاسلام رضازاده با بیان اینکه زمان برگزاری این مراسم روز چهارشنبه(20 فروردین) است تصریح کرد: این جشن به همت هیئت انصارالحسین(ع) شهرستان فومن برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی فومن با بیان اینکه بچه‌های مذهبی، هیئتی و مسجدی این شهرستان شبانه‌روز در حال کمک به رفع ویروس کرونا و ضدعفونی کردن معابر شهر هستند خاطرنشان کرد: کار یک بچه مسجدی و هیئتی هیچگاه تعطیلی ندارد و در همه زمان‌ها برای خدمات رسانی به مردم آماده است.

 

وی اظهار کرد: شرایط کشور به نحوی است که باید همه دست در دست یکدیگر و با عنایت الهی این بلای همگانی که در بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده را مرتفع کنیم.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن نیمه شعبان نیمه شعبان فومن نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.   وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .   مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.   وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد