Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:32:42 GMT

شعله‌های ۷۸۸ حریق در سنندج مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۶۱۸

شعله‌های ۷۸۸ حریق در سنندج مهار شد

سهیل فضل وزیری روز یکشنبه در این رابطه اظهار داشت: عملیات اطفای حریق شامل ۴۴۵ مورد عملیات اطفای حریق فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل،  ۱۲۰ مورد مسکونی، ۸۸ مورد خودرو و ماشین آلات، ۵۵ مورد تجاری، ۳۱ مورد ضایعات و زباله، ۱۱ فقره انبار، هشت فقره صنعتی، چها مورد اداری، چهار مورد تاسیسات شهری، سه مورد مراکز تجمعی و آموزشی، ۲ مورد مراکز بهداشتی و درمانی و  ۱۷ فقره نیز سایر موارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: عملیات امداد و نجات این سازمان نیز شامل  ۲۴۲ مورد گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۹۰ مورد آسانسور، گیر کردن انگشتر ۵۰ مورد، ۳۹ مورد تصادف، ۳۹ فقره باز کردن درب، ۳۳ مورد آبگرفتگی و سیلاب، ۱۳ مورد سقوط و ریزش چاه، انفجار گاز پنج فقره، چهار مورد ریزش آوار، چهار مورد سقوط اجسام و اشیاء، خفگی و گاز گرفتگی چهار مورد،  سقوط از ارتفاع سه مورد، برق گرفتگی سه مورد، عملیات غواصی ۲ مورد و ۳۲ فقره سایر موارد از عملیات های امداد و نجات بوده است.

وی یادآور شد: از تعداد یک هزار و ۳۵۱ ماموریت انجام شده، یک هزار و ۳۲۸ ماموریت در داخل محدوده، ۱۶ ماموریت در خارج از محدوده و هفت مورد نیز در روستاهای اطراف انجام شده است.

فضل‌وزیری اظهار داشت: در ماموریت‌های انجام شده ۸۱ نفر شامل ۷۸ نفر از شهروندان و سه نفراز آتش‌نشانان مجروح و ۱۸ نفر از شهروندان نیز جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته تعداد ۹ هزار و ۴۸۸ نفر تحت آموزش قرار گرفتند که از این تعداد یک هزار و ۲۹۱ نفر به صورت درون سازمانی و هشت هزار و ۱۹۷ نفر نیز به صورت برون سازمانی بوده است.

در راستای تسریع درامداد رسانی در حوادث، آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج در پنج ایستگاه آتش نشانی و سه پایگاه در سطح نواحی منفصل شهری فعالیت دارند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی شهرداری سنندج سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری سنندج سنندج آتش نشانی شهرداری سنندج سنندج چهار مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، اورژانس تهران اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۳:۰۴ دقیقه حریق کانکس در بخش خوابگاه پایانه شرق تهران به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این گزارش ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

متأسفانه در این حادثه ۶ نفر جان باختند و یک نفر بعد از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافت

کد خبر 6081987

دیگر خبرها

  • گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز