Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@01:42:48 GMT

نجات رئیس باشگاه سعودی از چنگ کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۶۶۲

نجات رئیس باشگاه سعودی از چنگ کرونا

رئیس باشگاه عربستانی بعد از دو هفته قرنطینه و پشت سر گذاشتن روزهای بحرانی از کروناویروس نجات پیدا کرد.

به گزارش مشرق، پانزده روز قبل خبر ابتلای یکی از مدیران مطرح باشگاه های عربستانی سرو صدای زیادی در محافل خبری سعودی به راه انداخت تا جایی که بعد از رسانه ای شدن موضوع ابتلای رئیس باشگاه الاتفاق به کروناویروس بود که بازی های این کشور به حالت تعلیق درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت دو هفته از این اتفاق حاتم المسحل دیروز با انتشار توئیتی از سلامتی و نجات خود از ویروس مهلک کرونا خبر داد و مدعی شد دو هفته بسیار دشوار و طاقت فرسا را برای شکست دادن این بیماری پشت سر گذاشته است.

المسحل در پیام خود به طرفداران این باشگاه نوشت:« روزهای بسیار سختی بود اما توانستم مقاومت خوبی نشان بدهم و بعد از آخرین تست هایی که پزشکان انجام دادند متوجه شدم که بدنم از کروناویروس رهایی پیدا کرده و در حال حاضر مشغول استراحت در منزل و قرنطینه خانگی هستم».

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال ویروس کرونا رئیس باشگاه الاتفاق عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین جزئیات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور گفت: در پی اعلام قرمز هشدار سازمان هواشناسی کشور، هشت استان بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند و تا صبح امروز ۲۹ فروردین ماه، در ۴۷ منطقه عملیاتی، هزار و ۱۹۰ عملیات امداد و نجات،۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی با اشاره به یک عملیات مهم افزود: در ساعت ۳:۳۰ دقیقه امروز، در مسیر کنارک به نیک شهر، دو دستگاه اتوبوس گرفتار سیل شده بودند که ۴۳ نفر توسط امدادگران نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مجموع این سازمان با به کارگیری شش هزار نیروی عملیاتی در قالب هزار و ۲۰۰ تیم در پنج استان سیل زده مشغول به امدادرسانی و کمک رسانی هستند. در حال حاضر ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی نیز در استان‌های سیل زده برای ارائه خدمت، به کار گرفته شده‌اند و آماده‌باش امدادگران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۳۶۷ کیلوگرم نایلون،۶۶ تخته پتو، ۱۰۵، ۷۱ تخته موکت، ۳۴ بسته غذایی و ۲۰ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی در بین متأثرین توزیع شد. ۴۶تیم عملیاتی متشکل از ۲۳۲ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور داشته و به متأثرین امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیر‌ها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • ۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • شعار هفته زمین پاک مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم