Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:49:25 GMT

کشف قریب ۶ کیلو تریاک در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۶۹۲

کشف قریب ۶ کیلو تریاک در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ سعید بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر استان متهم را در اتوبان زنجان - قزوین شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، در حین انتقال مواد مخدر با خودرو وانت پیکان دستگیر کردند.

سرهنگ بابایی بیان داشت: در بازرسی از خودرو ۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که در داخل ماشین جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست نمود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به ۱۱۰ گزارش کنند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و بیان‌داشت: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رحیمی در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 6085720

دیگر خبرها

  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد