Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:37:11 GMT

۵ پروژه بزرگ صنعتی امسال در ایلام به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۹۳۵

۵ پروژه بزرگ صنعتی امسال در ایلام به بهره برداری می رسد

یارالله نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تحقق سرمایه گذاری سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی در سال ۹۸ گامی مهم در جهت رونق تولید استان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام بیان کرد: ۱۱ پروژه در اولویت اجرای این سازمان در سال ۹۹ است که از این تعداد پنج پروژه به بهره برداری می‌رسد.

نصیری افزود: پتروشیمی ایلام، فولاد ایوان و چند پروژه مرتبط با سرمایه گذاری مرزی و صادرات از مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند که چهار هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شکل گیری چرخه بهره‌برداری از منابع نفت و گاز با ایجاد پالایشگاه گاز، راه اندازی پتروشیمی ایلام، شروع عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران، پیشرفت مناسب پتروایرانیان، طرح ان. جی. ال دهلران، صدور جواز تاسیس پتروشیمی مهران، هلیلان و دره‌شهر، صدور مجوز برای واحدهای صنایع پایین دستی، بهره برداری از کارخانجات شاخص فولادگستر آتنا، استیل کورد دره شهر، کوشاب غرب و همچنین فعال سازی صنایع تعطیل و نیمه تعطیل از مهمترین اقدامات این سازمان طی سال گذشته بوده است.

رئیس سازمان صمت استان ایلام گفت: باهماهنگی صورت گرفته با بانک‌های استان تسهیلات لازم برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی ماسک فراهم شده است.

کد خبر 4892671

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت شهرک صنعتی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بیرجند بارش باران ضدعفونی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان

وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید، ۲۷۱ پروژه مختلف انکشافی به ارزش بیش از ۳۴۰ میلیون افغانی در ولایت پروان به بهره برداری سپرده شده است.

این وزارت اعلام کرد این پروژه ها در ولسوالی‌های جبل‌السراج و سیدخیل ولایت ‎پروان به بهره‌برداری سپرده شده است.

به گفته این وزارت، پروژه‌های تکمیل‌شده شامل احداث سرک‌های کانکریتی، جغل‌اندازی سرک‌های قریه‌‌ها، حفر چاه‌های آب آشامیدنی صحی، ساخت کانال‌های آب زراعتی، پل‌ها و دیوارهای محافظتی می‌شوند.

گفتنی است که در ماه های پسین روند ساخت پروژه های کوچک در کشور از سوی حکومت و موسسات روی دست گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سالی طلایی در انتظار شهرداری شیراز است
  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری