Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:00:13 GMT

خودنمایی زمستان در بهار قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۰۲۸

خودنمایی زمستان در بهار قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد که از اواخر وقت دوشنبه تا پایان هفته استان به طور متناوب تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.

ندا مشاطان، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا ظهر فردا دوشنبه ۱۸ فروردین وضعیت جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت البته گاهی وزش بادهای شمالی پیش‌‎بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی فردا دوشنبه افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود و از بعدازظهر فردا سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد که به تدریج افزایش ابر را خواهیم داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از اواخر وقت دوشنبه تا پایان هفته استان به طور متناوب تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که در برخی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی را شاهد خواهیم بود که پیامد آن کاهش محسوس دما به‌ویژه در روز چهارشنبه خواهد بود بر همین اساس برای چهارشنبه بارش برف و احتمال پدیده کولاک در مناطق کوهستانی و سردسیر استان پیش‌بینی می‌شود.

مشاطان با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش در معلم کلایه به میزان ۴.۶ میلی‌متر به ثبت رسیده است، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با منفی یک و بوئین‌زهرا با ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین سه و ۱۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارندگي سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که تا بعدازظهر پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان، در برخی نقاط وزش باد شدید بعضا تندباد با گرد وخاک، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد هم تگرگ پیش بینی می‌شود.

طی چهارشنبه نیز کاهش دما و پدیده مه دور از انتظار نیست.

در روز جمعه آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش سرعت باد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان