Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:15:27 GMT

عصبانیت سولسشر از انتقال هالند به دورتموند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۰۸۶

عصبانیت سولسشر از انتقال هالند به دورتموند

به گزارش دیلی‌استار، اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد از اینکه ارلینگ هالند، پدیده نروژی هموطن و شاگرد سابقش به جای تیم او یونایتد تصمیم گرفته به دورتموند منتقل شود عصبانی است.

 

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌استار می‌گوید بعد از انتقال ارلینگ هالند، پدیده جوان نروژی سالزبورگ به بوروسیا دورتموند، اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد از این تصمیم او عصبانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تا پیش از اعلام رسمی خبر انتقال هالند به دورتموند، شایعات زیادی درباره انتقال قریب‌الوقوع او به یونایتد وجود داشت و آنچه این شایعات را پررنگ‌تر می‌کرد رابطه سولسشر با هالند بود. سولسشر در دوران مربی‌گری در باشگاه مولده نروژ سابقه کار با هالند را داشت و تلاش زیادی برای انتقال او به اولدترافورد انجام داده بود.

 

ولی هالند 19ساله در نهایت تصمیم گرفت راهی دورتموند شود. این انتقال بعد از آن انجام شد که دورتموند پذیرفت بخش بزرگی از ارزش فروش آینده هالند را به ایجنت او مینو رایولا و پدرش آلف اینگه هالند واگذار کند. دورتموند روز یکشنبه اعلام کرد که هالند با این باشگاه قراردادی چهار سال و نیمه به ارزش 20 میلیون یورو امضا کرده است.

 

 

بر اساس این گزارش هالند به سولسشر قول داده بوده که راهی اولدترافورد خواهد شد ولی بعد از آنکه مینو رایولا به او گفته که دورتموند برایش مقصد بهتری خواهد بود تصمیمش را عوض کرده است. احتمالا دلیل عصبانیت سولسشر از او همین موضوع است.

 

بهنام جعفرزاده

اوله گونار سولسشر بروسیا دورتموند ارلینگ هالند سالزبورگ منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر بروسیا دورتموند ارلینگ هالند سالزبورگ منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏