Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:40:51 GMT

حجم تردد خودروها در کرمانشاه قابل توجیه نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۱۵۹

حجم تردد خودروها در کرمانشاه قابل توجیه نیست

فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میزان ترددهای که در خیابان‌ها وجود دارد نسبت به هشدارهایی که توسط مسئولان و تیم درمانی داده شده، غیرقابل انتظار است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان داشت: با وجود اینکه ادارات با حداقل نیرو کار می‌کنند و طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا می‌شود، اما مشاهده این حجم تردد قابل توجیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در روز گذشته خیابان مدرس، کمربندی و خیابان مسکن از ترافیک نیمه‌سنگین برخوردار بوده است و این تردد کار را برای قطع زنجیره کرونا سخت خواهد کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به سال گذشته ترددها کاهش داشته، اما انتظاری که از مردم می‌رود این است که در فاصله گذاری اجتماعی مسئولان را همراهی کنند و در حال حاضر این انتظار محقق نشده است.

وی در خصوص چراغ‌های هوشمند عنوان کرد: شهرداری صحبت‌هایی در این زمینه داشته، اما ما فعلاً چیزی ندیدیم، زیرا که چندین سال است در زمینه ترافیک توسط شهرداری کاری انجام نشده است.

کد خبر 4892645

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه کرمانشاه شهرداری پلیس راهور ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بیرجند بارش باران ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان قابل قبول است

 بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش خیابان احمدآباد با عدد ۷۹، دانشگاه صنعتی و خیابان ۲۵ آبان ۶۳، میدان انقلاب ۷۳، پارک زمزم ۶۷، بزرگراه خرازی ۷۲، رهنان ۶۶، خیابان زینبیه ۷۶، خیابان فرشادی ۵۷، بولوار کاوه ۶۴، کردآباد ۹۹ و ایستگاه ولدان ۵۵ AQI در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با عدد ۳۲ و سپاهان‌شهر ۴۰ AQI وضعیت پاک و خیابان پروین اعتصامی با عدد ۱۵۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.


کیفیت هوا در زرین‌شهر با میانگین ۸۸، سجزی با میانگین ۸۴، شاهین‌شهر ۵۵، مبارکه با میانگین ۵۲ در وضعیت قابل قبول و قهجاورستان با میانگین ۱۲۵ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

 
ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.


شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.


این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.


شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحد‌های مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان قابل قبول است
  • هوای ۵ شهر اصفهان قابل قبول است
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها
  • آغاز فروش خودروهای برقی از اردیبهشت+ جزئیات
  • استان مرکزی در ورودی خودروها رتبه پنجم کشوری را دارد
  • زمان فروش خودروهای برقی وارداتی
  • آغاز فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه
  • گلستان جز ۸ استان کشور به لحاظ انباشت خودروها در جاده ها بود
  • خبر جدید وزارت صنعت برای بازار خودرو/ زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد
  • آغاز فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت