Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی فوتبال پاسخ باشگاه تراکتور برای پرونده شکایت کنستانت از این باشگاه اعلام کرد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز در بهمن‌ماه سال گذشته با حکم فیفا در پرونده شکایت کوین کنستانت به پرداخت 820 هزار دلار به این بازیکن محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه تراکتور در آن مقطع درخواست گراند رای (اصل حکم) پرونده کنستانت را از فیفا کردند تا پس از بررسی روند پرونده، به این حکم اعتراض کنند. 

کنستانت بابت قرارداد دو ساله‌اش علیه تراکتور از فیفا حکم گرفت/ حدود یک میلیون یورو برای صفر دقیقه بازی!

 

بر همین اساس گراند رای کنستانت اکنون به باشگاه تراکتور تبریز ابلاغ شده و براساس آن این باشگاه 45 روز فرصت دارد تا جریمه 820 هزار دلاری را پرداخت یا از طریق مراجع دیگر به این حکم اعتراض کند. در غیر این صورت باشگاه تبریزی ممکن است با جرائم سنگینی از جمله بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود.

باشگاه تراکتور با تهیه مستنداتی قصد دارد تا چند روز دیگر اعتراض رسمی خود به حکم پرونده کنستانت را به فیفا ارسال کند.

به گزارش تسنیم، باشگاه تراکتور در دو پرونده شکایت آنتونی استوکس و لی هری اروین از این باشگاه نیز به ترتیب به پرداخت 400 و 100 هزار دلار محکوم شده و در این دو پرونده نیز درخواست گراند رای را از فیفا داشته است.

یک پرونده جدید برای باشگاه تراکتور در فیفا

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند