Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:53:30 GMT

ورود سامانه بارشی به خوزستان از نیمه هفته

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۲۰۷

ورود سامانه بارشی به خوزستان از نیمه هفته

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا روز دوشنبه هفته جاری جو نسبتا پایداری روی خوزستان حاکم است. در این مدت افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش‌های خفیف برای ساعاتی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا روز سه‌شنبه افزایش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه سبب رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان، وزش بادهای متوسط تا شدید و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط خواهد شد.

سبزه‌زاری بیان کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های بهاری انتظار افزایش بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در مناطقی وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۳.۵ و ایذه با ۷.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۷.۴ تا ۳۱.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود این سامانه همه شهرستان‌های خراسان رضوی بارش باران را ثبت کرده اند و این بارش‌ها تا صبح امروز در استان ادامه داشت.

سارا حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، سرخس با ۲۱ و هفت میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و در کلانشهر مشهد نیز هشت میلیمتر باران به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه‌ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

حکمی بیان کرد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی و بارش‌های خفیف در مناطق شمالی نیز از دیگر پدیده‌های روز‌های پایانی هفته جاری در خراسان رضوی است.

وی عنوان کرد: قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون دمای فعلی مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین هشت تا ۱۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • سامانه بارشی در راه جنوب غرب خوزستان
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • ورود سامانه بارشی به خوزستان
  • ثبت توفان با سرعت ۱۰۸ کیلومتر تا بارش‌ها طی هشدار هواشناسی سمنان