Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، احمد درخشنده با بیان اینکه نرخ سود بانکی تأثیر بسیار زیادی در تولید و حمایت از تولیدکننده دارد، گفت: اما دریافت نرخ سود پایین‌تر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار مشروط به این است که دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده، مابه التفاوت آن را به نحوی تأمین کنند.

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: بانک‌ها آمادگی این را دارند که از تولید ملی و تولیدکنندگان حمایت کنند و نیز این آمادگی را دارند که با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار، تسهیلات لازم را به تولیدکنندگان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشنده خاطرنشان کرد: اگر همه منابع بانک‌ها به سمت ایفای نقش مؤثر در حمایت از تولید و بازار کالاهای تولید داخل حرکت کنند، حتماً در جهش تولید مؤثر خواهند بود.

وی با بیان اینکه قطعا سال جاری، سال خوبی برای بخش تولید خواهد بود، اظهار امیدواری کرد: با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال شاهد شکوفایی بخش تولید داخلی خواهیم بود.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به ضرورت تلاش ها در رفع مشکلات اقتصادی پس از مهار ویروس “کرونا”، گفت : در این زمینه باید سیاست‌گذاری مناسب و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌ها و بانک‌ها صورت گیرد تا بتوان به مشکلات و آسیب‌های اقتصادی غلبه کرد؛ در غیر اینصورت بانک‌ها به تنهایی قادر به حل و فصل مشکلات اقتصادی نخواهند بود.

به گفته درخشنده؛ همه دستگاه‌های تأثیرگذار باید به صورت هماهنگ، سیاست‌هایی را اعمال کنند تا تولیدکنندگان در سال جهش تولید، احساس امنیت داشته باشند و با احساس امنیت به تولید بپردازند.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا همانند گذشته بانک شهر در سال جهش تولید نیز به کمک بخش تولیدی کشور خواهد شتافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک شهر احمد درخشنده سال جهش تولید جهش تولید بانک شهر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح دو طرح اقتصادی در گرمسار، ضمن بیان اینکه استان سمنان استانی کاملاً صنعتی است و ظرفیت‌های فوق العاده تولیدی در این استان وجود دارد، تاکید کرد: برنامه وزارت صمت این است که در سال جهش تولید، در این استان مانند دیگر نقاط کشورمان تحولات اساسی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق شعار سال، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شعار سال ناظر بر این است که بتوانیم توسعه کیفی و کمی صنعت را به صورت جهش تولید داشته باشیم و در این راه مشارکت مردم را نیز جلب کنیم.

وزیر صمت با بیان اینکه هدف اصلی وزارتخانه در سال جاری تحقق شعار سال است، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های سفر ما به استان سمنان نیز رصد بسترهای لازم برای مشارکت مردمی در تولید و تحقق شعار است.

علی آبادی با بیان اینکه تلاش داریم که در سال ۱۴۰۳ نیز گره گشایی از تولید داشته و مسیر را برای تحقق شعار سال فراهم تر سازیم، گفت: عزم جدی در وزارت صمت برای رونق و جهش تولید وجود دارد.

کد خبر 6081415

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم