Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل روابط عمومی استانداری یزد، «محمدعلی طالبی»، افزود: افزایش تردد در ورودی استان طی روزهای اخیر، مربوط به بازگشت هم استانی‌هایی است که به دیگر مناطق کشور سفر کردند و به زودی این ترددها کاهش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: همکاری خوب مردم در هفته گذشته و کاهش ترددها، موجب کاهش روند ابتلا به کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از مردم  می‌خواهم همکاری خود را برای ماندن در منزل ادامه دهند و از ترددهای غیرضروری با توجه به نزدیکی نیمه شعبان خودداری کنند.

طالبی گفت: شیوه‌نامه فعالیت برای بازگشایی احتمالی اصناف از هفته آینده در حال تدوین است تا تمامی فعالیت‌ها در چارچوب موازین بهداشتی صورت گیرد.  

استاندار یزد بیان کرد: مواردی در کمیته اقتصادی ستاد کرونا برای حمایت از اصناف و کسب و کارهای متضرر از این  بیماری به تصویب رسید. علاوه بر تدابیر ملی، در قالب کمیته ای در استان پیگیری های ویژه ای برای حمایت از اصناف خواهیم داشت.  

وی اضافه کرد: فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استان منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و پایش کارگران واحدهای صنعتی و معدنی با جدیت در حال انجام است.  

به گفته طالبی، باید با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های مرتبط، شاهد ساماندهی و یکپارچگی در زمینه ارائه کمک‌های مردم دوستانه باشیم.

کد خبر 498039 برچسب‌ها استان یزد كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک

دادستان شهریار نسبت به اخلال‌گران در حوزه اجاره املاک و مستغلات هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، مهدی محمدی نسبت به اخلال‌گران در حوزه اجاره املاک و مستغلات هشدار داد و اظهار کرد: با مشاورین املاک مجاز و غیر مجاز و همچنین برخی از جریانات و دلالان که تأثیر مستقیم در این مقوله دارند، برخورد می‌شود.

وی افزود: پیرو بررسی‌های صورت پذیرفته تغییر غیر منطقی و معنادار در حوزه قراردادهای اجاره در سطح شهر خصوصاً در واحدهای تجاری که منتهی به تضییع حقوق شهروندان می‌شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار عنوان کرد: این دادستانی با دعوت از رؤسای ادارات مربوطه برای مقابله با این پدیده و با شناسایی افرادی که در این حوزه به‌عنوان اخلال‌گر در نظام اقتصادی فعال هستند با احراز هر گونه اتهام برخورد جدی و بدون اغماض از سوی دستگاه قضا خواهند شد.

منبع: فارس

کد خبر 745852

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد