Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، حرم مطهر رضوی تا آخر فروردین تعطیل خواهد ماند.

مهدی رضوی‌کیا سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، استان خراسان رضوی گفت: در زمینه بازگشایی درب‌های حرم مطهر رضوی کاملا تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تصمیمات جدید در این حوزه قطعا اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما تاکنون هیچ تصمیمی برای بازگشایی اتخاذ نشده است.

رضوی‌کیا ادامه داد: فضای مجازی بستر مناسبی را برای ارائه برنامه‌های فرهنگی حرم منور رضوی فراهم کرده است و از این طریق دوستداران اهل بیت (ع) از این برنامه‌ها بهره می‌گیرند.

کد خبر 498037 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:در فروردین سال جاری ۸ فیلم در سینما‌های خراسان رضوی اکران شد که در مجموع بیش از ۲۴۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

سوسن محمدزاده  با اشاره به افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۹ فیلم در سینما‌های استان اکران شده بود که در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره میزان کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در فروردین ماه امسال گفت: فیلم‌های اکران شده در ۷۶۴۴ سانس به فروش رفت که بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

محمدزاده افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۴۵۶۸ سانس به فروش رفت که فیلم‌های اکران شده بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی گفت: از میان فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی فیلم تمساح خوبی به کارگردانی جواد عزتی بیش از ۹ میلیارد تومان، فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش دشته است.

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد