Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:35:15 GMT

انتزاع ۴۸ روستا از چاراویماق و الحاق آنها به هشترود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۶۱۳

انتزاع ۴۸ روستا از چاراویماق و الحاق آنها به هشترود

اسماعیل محمدحسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روستاها طبق آخرین تقسیمات کشوری تحت حوزه فرمانداری هشترود قرار داشتند اما تا ابتدای سال ۹۹ حوزه ثبتی آنها مربوط به چاراویماق بود.
وی اضافه کرد: امور ثبتی این روستاها از ابتدای سالجاری از چاراویماق منتزع شده از این رو اهالی و دارندگان اسناد مالکیت در این روستاها، از این پس و برای انجام امور ثبتی به اداره ثبت اسناد و املاک هشترود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اسامی روستاهای منترغ شده از ثبت و اسناد چاراویماق گفت: امور ثبتی روستاهای یانیق، نیاز کندی، تیمور آباد، گرامی، بیگ کندی، قمرکندی، تازه کند، قراجه قیه، آقاجان کندی، قرخ سقر، قویجوق، شبانلو، تلم خان، شکربلاغی، شوردرق، حاجی کندی، خورشید، گندبیل گلی بلاغ، قویون قشلاقی، آغداغ کوه، وفادار، قطانقو، خواجه محمود، ولی کندی، گشایش، آسایش، قزل بلاغ، چرتقلو، مکتو، احمدآباد، زاویه، دینی جوق، طالش کندی، دانقاران، نصیرابادعلیا، نصیر آبادوسطی، نصیرابادسفلی، کلب علی کندی، اوریانجق، مولی، بزنی لطیف(بداق)، آقداغ حسین آلان، بایزید، دلمه، گرگعلی، گوبک تپه، قورت قیه سی و آغبلاغ قورت قیه از این پس در هشترود انجام خواهد شد.

شهرستان چاراویماق دارای 94 روستای زیر 20 خانوار و 118 روستای بالای 20 خانوار است و حدود 83 درصد از جمیعت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.
این شهرستان با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
 

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی تقسیمات کشوری چاراویماق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی تقسیمات کشوری چاراویماق هشترود آذربایجان شرقی تقسیمات کشوری چاراویماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی در یکصد و دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به دستاوردهای سفر به استان خوزستان، اظهار کرد: نتایج این سفرها رضایتمندی مردم و حل معضلات ثبتی چندین ساله است.

وی بر فعال‌سازی کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی تاکید کرد و گفت: با فعال‌سازی کمیسیون ملی در کنار کمیته‌های حل معضلات ثبتی استان‌ها و ارائه فهرست معضلات مطرح شده در این کمیته‌ها به رؤسای کل دادگستری‌ها می‌توان از تمام ظرفیت‌های استانی از جمله نشست‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال و تعامل با استانداران و رؤسای کل دادگستری بهره‌مند شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه ضمن بررسی عملکرد ۱۲۴ واحد ثبتی پایین‌تر از میانگین کشوری در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی و تشکیل ۷ کارگروه ویژه برای راهبری این واحدها در بازه زمانی معین در فروردین ماه سال جاری، افزود: با نتایج حاصل از بررسی عملکردی کارگروه‌ها طی این بازه زمانی چند روزه برخی واحدها جهش قابل ملاحظه‌ای داشتند و ۷۴ واحد ثبتی با عملکرد بین ۳۰ تا ۵۰ درصد نیز نیازمند تعامل و جدیت بیشتر در کار هستند.

وی با بیان اینکه صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز رقم خورد، تصریح کرد: در استان سمنان با وجود شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری متعدد، امید داریم صدور اسناد اعیانی در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان در این استان را نیز داشته باشیم.

بابایی در انتها خطاب به مدیران کل استانی، گفت: از برگزاری جلسات غیرضروری خودداری کرده و در راستای دستیابی به اهداف متعالی سازمان ثبت گام بردارید.

صفدر کشاورز معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۷ کارگروه تخصصی شامل ۱۲۴ واحد ثبتی پایین‌تر میانگین کشوری در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی از ۹ استان، گفت: در بازه زمانی ۶ روزه تا اوایل اردیبهشت ماه عملکرد ۷ کارگروه بررسی شد.

وی در ادامه از برگزاری همایش بررسی عملکرد ۷۴ واحد ثبتی که عملکردی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد دارند، در روز ششم اردیبهشت ماه خبر داد.

هاشمی معاون توسعه فن‌آوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت نیز بر تعامل معاونان و مدیران کل ستادی و استانی با حوزه فناوری تاکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۳ انتظار تعامل بیشتر با حوزه فناوری را داریم.

در پایان با ابلاغ رحمت‌اله اکرمی رئیس خزانه‌داری کل کشور، محمدکریم کشاورز به عنوان ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد.

کد خبر 6088014

دیگر خبرها

  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی