Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:22:27 GMT

ضرورت زدن ماسک برای حضور در محل کار

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۶۳۲

ضرورت زدن ماسک برای حضور در محل کار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   کارشناس مسئول مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر این مطلب گفت: در محیط کار از وسایل مشترک نظیر خودکار، قلم، موس و کیبورد، قندان و... به طور جدی خودداری کنید.

 فلورا انفرادی اظهار داشت: در شرایط شیوع کرونا ویروس از خوردن صبحانه مشترک در ادارات اجتناب کرده و با رعایت فاصله حداقل یک متر و نیم و زدن ماسک در مسیر پیشگیری از این بیماری گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  توضیح داد: اگر کارمندی تب و یا سرفه دارد، تا زمان بهبودی در محل کار حضور نداشته باشد.

او اضافه کرد: کارمندان بهتر است در محیط کار، اشیاء و سطوحی که اغلب لمس می‌شود، را تمیز و ضد عفونی کنند و از تماس نزدیک با افرادی که مریض هستند، خودداری کرده و هنگام سرفه یا عطسه دهان خود را با یک دستمال بپوشانند و سپس دستمال را درون سطل زباله بیندازند.

انفرادی تأکید کرد: از خرید مواد غذایی فله و روباز به طور جدی خودداری و از خوردن غذا در بیرون از منزل تا حد امکان اجتناب کنید.

او با بیان این که، استعمال سیگار، قلیان و انواع دخانیات از راه‌های انتقال این ویروس به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت در اجتماعات ممنوع است و افراد فقط باید در صورت ضرورت از منزل خارج شوند و اگر خرید ضروری دارند، به شکل کلی برای مدت یک هفته خرید کنند و یا یکی از افراد منزل برای خرید به بیرون برود و در حین خرید نیز نکات بهداشتی را رعایت کند.

 انفرادی گفت: تا حد ممکن از کارت به جای پول و اسکناس استفاده شود و با مراجعه به مراکز سوخت گیری فرد از دست زدن به نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت خود داری کند تا مراحل سوخت گیری توسط اپراتور‌ها انجام شود.

او همچنان بر شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه و ممانعت از دست دادن و روبوسی و. تأکید کرد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی کویید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، محتوای یک متن ارسالی از سوی ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، به کارکنان این شرکت خودروسازی حاکی از آن است که تسلا می‌خواهد ۱۰ درصد از نیروکار خود را اخراج کند.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که با توجه به آمار ۱۴۰ هزار نفری کارمندان تسلا، در این طرح قرار است در مجموع حداقل ۱۴ هزار نفر از کارکنان تسلا در سراسر جهان از کار بیکار شوند.

ماسک در شبکه اجتماعی X، توئیتر سابق، در این باره نوشته که هر پنج سال یکبار ما باید شرکت را برای دور بعدی رشد بازطراحی و سازماندهی کنیم.

نکته جالب آنکه از آخرین باری که ماسک دست به اخرج گسترده نیروهای تسلا زده تنها ۲ سال گذشته است. در آن زمان ماسک به مدیران تسلا گفته بود که من نسبت به اقتصاد آمریکا حس بسیار بدی دارم و تعداد کارکنان تسلا نیز بیش از حد زیاد است.

تسلا طی ماه‌های گذشته با افزایش شدید رقابت در بازار جهانی خودروهای برقی به خصوص از سوی تولید کنندگان چینی روبرو شده و از سوی دیگر فروش خودروهای تولیدی این شرکت در بازار آمریکا نیز کاهش یافته است.

کد خبر 6081673 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • جنجال ایکس در هند
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی