Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@10:05:15 GMT

تاثیرگذارترین بازیکنان در موفقیت استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۶۵۲

در یک سال گذشته تیم فوتبال استقلال فرازونشیب‌هایی داشت، اما نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم برای استقلالی‌ها روز‌های متفاوتی بود.

اخبار ورزشی- آبی‌پوشان پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، توانستند از بحران خارج شده و به صدر جدول برسند. اگر چه خیلی‌ها به نقش شیخ دیاباته و مهدی قائدی در موفقیت‌های استقلال پرداختند، اما نباید از نقش علی کریمی و مسعود ریگی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن به خوبی در میانه میدان نقش خود را ایفا کردند و با دوندگی بالای خود و ارسال پاس‌های سالم و جنگندگی در نبرد‌های تن به تن یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم‌شان تبدیل شدند. حتی نباید فراموش کرد که کریمی پس از اینکه پنالتی خود را در دربی از دست داد خودش را نباخت و توانست بازی‌های درخشانی به نمایش بگذارد و این دو بازیکن می‌توانند در ادامه هم کمک زیادی به استقلال کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس شیخ دیاباته مهدی قائدی استقلال استقلال لیگ برتر دیاباته مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!