Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:21:04 GMT

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۷۹۹

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

سهامداران شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، قند ثابت خراسان و جام دارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، تولید نیروی برق دماوند و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 6هزار و 594واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 7میلیارد و 610میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 6018میلیارد تومان در یک میلیون و 188 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، قند ثابت خراسان و جام دارو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های البرز دارو، داروسازی فارابی و داروسازی زهراوی بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2836میلیون ورقه به‌ارزش 3078میلیارد تومان در 605هزار نوبت، آیفکس 117واحد رشد کرد و در ارتفاع 7342واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران کشت و صنعت دشت خرمدره، تولید نیروی برق دماوند و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های آسیا سیر ارس، تولید و صادرات ریشمک و سرمایه‌گذاری مسکن تهران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

شاخص بورس به ارتفاع 574 هزار واحد صعود کردعرضه صادراتی سود کاستیک برای نخستین بار در بورس کالاتعویق 3 ماهه مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی ابلاغ شد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه فرابورس بورس تهران شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه فرابورس بورس تهران شاخص بورس بازار سرمایه فرابورس بورس تهران شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۳۲۱ واحد افزایش به ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد و شاخص قیمت با ۷۳۹ واحد افزایش به ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۴۷ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام ۲۱۰ هزار معامله بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای ارفع و وخاور بیشترین اثر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آریان، شگویا و فزر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس