Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران طی حکمی آلن پطروسیان را به عنوان مشاور در امور توسعه ورزش‌های همگانی سبز معرفی و منصوب کرد.
به گزارش خرداد، در حکم رئیس شورای اسلامی استان تهران آمده؛«برپایه‌ی پیشینه، باورمندی، و تلاش‌های ارزشمندتان، جنابعالی را به عنوان مشاور رئیس شورای اسلامی استان تهران در امور توسعه ورزش‌های همگانی سبز معرفی و منصوب می‌نمایم»متن این حکم به شرح است
جناب آقای آلن پطروسیان
بدینوسیله، و با شرایط ویژه‌ای که بیش از همیشه توجه به بنیان‌های زیستی و زیستگاه‌های سالم را پررنگ ساخته‌است، برپایه‌ی پیشینه، باورمندی، و تلاش‌های ارزشمندتان، جنابعالی را به عنوان مشاور رئیس شورای اسلامی استان تهران در امور توسعه ورزش‌های همگانی سبز معرفی و منصوب می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه مهر پروردگار بهره گیری از همه‌ی توانایی‌ها و تعامل سازنده با نهادهای فرهنگی و ورزشی دولتی و مردمی استان تهران در راستای بهبود شاخص‌های بهزیستی و سلامت روانی، بدنی و اجتماعی از راه هماهنگی، آموزش و گسترش ورزش‌های همگانی سبز را به‌انجام‌ برسانید. از درگاه ایزد یکتا بهروزی و سربلندی روزافزون در راستای تحقق هدف‌های ملی و بومی توسعه پایدار استان تهران و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.
الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران》

در مراسم  معارفه آلن پطروسیان که به صورت مجازی برگزار گردید، الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: پدیده  و بحرانی که در پایان سال گذشته و از ابتدای امسال به آن روبرو شدیم اکنون مقیاسی جهانی یافته است. با این وجود معتقدیم با بهره گیری از ظرفیت نهادی می توان فضا و کیفیت بهتری برای زندگی مردم ایجاد کرد.الهام فخاری افزود: بر اساس راهنمایی ها و مشاوره هایی که در طول سه سال گذشته آقای پطروسیان به عنوان یکی از فعالان ورزش های همگانی به شورای اسلامی استان تهران داشتند وی به عنوان مشاور  ورزش های همگانی و سبز شورای اسلامی استان تهران منصوب می گردد. ایده پردازی و پیگیری آقای پطروسیان سرمایه ارزشمندی برای کشور است. زیرا وی دانش سلامت محیط زیست برخوردار بوده و در زندگی روزمره خود نیز به این دانش پایبند  و سبک زندگی ایشان  مبتنی بر سلامت زیستی است. امیدواریم با  توصیه های آقای پطروسیان در توسعه ورزشهای همگانی سبز شهروندی سیاستگذاری نیکی را پیش برده و به عنوان شورای استان هماهنگ کننده، ناظر و ترویج دهنده موثرتری برای توسعه ورزش های همگانی سبز باشیم.رئیس شورای اسلامی استان تهران با اشاره به اپیدمی کوید 19 تاکید کرد: ورزش های همگانی می تواند تحت تاثیر این بیماری قرار گیرد اما با تاکید بر این نوع از ورزش از رویکرد سازگار با محیط زیست در توسعه پایدار شهر و شهرستان تهران استفاده خواهد شد. امیدواریم همانطور که رهبر انقلاب سال 99 را به عنوان سال جهش تولید نامگذاری کرده اند ، سالی سرشار از جهش های آموزشی  در سبک زندگی  و همگام با محیط زیست سالم را داشته باشیم. آلن پطروسیان نیز با تبریک عید باستانی و تسلیت به هم میهنان داغدار در بحران کرونا و تشکر از کادر بهداشت و درمان گفت: با توجه به نیازی که در شورای اسلامی استان تهران نسبت به توسعه ورزش های همگانی و با در نظر گرفتن  توسعه زندگی شهری که موجب کم تحرکی ذهنی و جسمی شهرنشینان و روستاییان شده، نیاز به توسعه ورزش های همگانی ضرورت دارد.پطروسیان در ادامه افزود: یکی از بخش های مهم کم تحرکی ذهنی و جسمی نسبت به حمل و نقل روزانه برای رسیدن به محل کار است که متاسفانه با استفاده از خودروهای شخصی صورت گرفته و تاثیر نامطلوبی نه تنها برسلامت مردم بلکه تاثیر منفی در کیفیت محیط زیست داشته است. ترافیک ناشی از استفاده از خودروهای شخصی موجب صدماتی به اقتصاد و محیط زیست کشور شده. اقتصادی که در سال های گذشته تلاش هایی برای شکوفایی آن صورت گرفته و امسال نیز به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است.الهام فخاری در پایان با توجه به شرایط ویژه کشور گفت: در شورای اسلامی استان تهران همواره به دنبال توسعه ورزش های همگانی سبز بودیم اکنون نیز همان سیاست ها را با تاکید در خانه ماندن شهروندان پیگیری خواهیم کرد. تلاش داریم از ظرفیت نهادی شوراها در سطوح مختلف استفاده کنیم و در امر آموزشی و تسهیلگری موثر باشیم و نقش هماهنگ کننده در این زمینه ایفا کنیم. البته بعد از عبور از شرایط خاص فعلی قطعا روزگاری فراخواهد رسید که بازی ها وحضور شهروندان در جامعه ادامه یابد و شهروندان آماده و آگاه تر به محیط های جمعی باز گردند. شایان ذکر است آلن پطروسیان آغازگر چند رشته ورزشی ماجراجویانه ،سفیر پویش جهانی ایمنی جاده ها (فرهنگ رانندگی) و از مروجین ورزش سبز کشور است؛ وی همچنین پایه گذار دوچرخه سواری همگانی ایران است و برنامه ریزی پویش سه شنبه های بدون خودرو را در کارنامه خود دارد برچسب ها: الهام فخاری ، انتصاب ، آلن پطروسیان

منبع: خرداد

کلیدواژه: الهام فخاری انتصاب رئیس شورای اسلامی استان تهران عنوان مشاور الهام فخاری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و اظهار کرد: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بود و ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746843

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم