Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان (عج) گفت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع بلایی که همه مردم ما با آن درگیر هستند، اقدامات قرارگاه شفا سپاه حضرت، ولی عصر (عج) مجموعه‌ای از همه رده‌های اقشاری سپاه است که با حضور بسیجیان و تلاش‌های برادران و خواهران که در این این زمینه انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در «بخش ضدعفونی» تلاش‌هایمان همچنان ادامه دارد و روز جمعه ۱۵ فروردین‌ماه امسال در شهرستان بهبهان یک رزمایشی را داشته‌ایم که طی آن تمام شهرستان ضدعفونی شد.

سردار شاهوارپوربا بیان اینکه در اهواز و سایر شهرستان‌ها این روند ادامه دارد، اظهار داشت: در خصوص تولید ماسک و لباس برای پزشکان و پرستاران روزانه کارگاه‌هایی که راه‌اندازی شده‌اند به ویژه مجموعه جهان‌آرا روزی هزار دست لباس برای پرستاران و پزشکان تهیه می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان خوزستان ادامه داد: تولید ماسک یکی از کار‌هایی است که مجموعه خواهران ما در حوزه مقاومت بسیج انجام می‌دهند و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک تولید و توضیح کرده‌اند.

به گفته او، بسته‌های بهداشتی به ویژه برای ضدعفونی به تعداد قابل‌توجهی تهیه و توزیع شده است.

سردار شاهوار پور بیان داشت: همچنین توزیع بسته‌های غذایی از جمله کار‌های انجام شده‌ای است که ۴ هزار بسته توزیع کردیم و ۳ هزار بسته نیز روز دوشنبه توزیع خواهد شد.

او تصریح کرد: اقدامات دیگر شامل آماده‌سازی نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیمارانی که احتیاج به ماندن در نقاهتگاه‌ها را دارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک ویروس کرونا کرونا ویروس سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا در شهرستان خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، به همت خیران ، هزار بسته سبد کالا به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان در شهرستان خرامه توزیع شد.

این بسته ها شامل برنج، روغن، مرغ، رب گوجه، ماکارانی و سویا است.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته سبد کالا در شهرستان خرامه
  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • بازرگانی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور