Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:32:30 GMT

بزرگداشت شهید سلگی با پخش کتاب صوتی در رادیو

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۸۲۹

بزرگداشت شهید سلگی با پخش کتاب صوتی در رادیو

رادیو نمایش با پخش کتاب صوتی «آب هرگز نمی‌میرد» یاد و خاطره شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی را گرامی می‌دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» مفتخر به تقریظ مقام معظم رهبری به قلم حمید حسام است که خاطرات سردار شهید میرزا محمد سلگی و جمعی از رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل (ع) و چهار فرمانده لشگر ۳۲ انصار الحسین (ع) همدان را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرف السادات اشرف‌نژاد، تهیه‌کننده کتاب صوتی «آب هرگز نمی‌میرد» در این زمینه گفت: این کتاب موفقیت‌های زیادی را به دست آورده و فروش بالایی داشته است و محمدرضا علی به عنوان گوینده تلاش بسیار زیادی کرد تا حس فوق‌العاده‌ای را برای مخاطب ایجاد کند و به نظرم از عهده آن برآمده است.

وی افزود: کتاب‌های اینچنینی چنان نوشته شده‌اند، گویا شما در صحنه جنگ حضور دارید و تمامی آن هیجانات و احساسات به نوعی به شما منتقل می‌شود و بالاتر از یک فیلم مستند جنگی تأثیرگذار است و خلوص خاصی که در آن وجود دارد باعث می‌شود که مدتها اثر آن حضور را در خود احساس کنید.

تهیه‌کننده کتاب صوتی «آب هرگز نمی‌میرد» ادامه داد: با خواندن اثر انگار رزمنده‌ای میان میدان جنگ هستی و هر لحظه ممکن است به شهادت برسی و آنجا است که می‌فهمی هیچ امری جز به اراده و خواست خدا اتفاق نمی‌افتد.

اشرف نژاد در پایان تأکید کرد: خلوص گوینده و گفتار و اعتقاد او در ایجاد این حس بسیار مؤثر است و به هر گوینده‌ای نباید اینگونه کارها سپرده شود؛ چرا که نویسنده کتاب جنگی مسؤولیتی دارد و گوینده و تهیه‌کننده هم مسؤولیتی جدا و به نظرم این کار در جایی نزد خداوند جهاد کوچکی است چرا که شناساندن شهدا کم از جهاد نیست.

سردار حاج‌میرزا محمد سلگی یکی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس استان همدان روز پنجشنبه هفته گذشته پس از سال‌ها درد به دلیل جراحت شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

«آب هرگز نمی‌میرد» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد و با گویندگی محمدرضا علی، در چهارده قسمت هر روز ساعت ۱۴:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

کد خبر 417524

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رادیو شهید کتاب صوتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آب هرگز نمی میرد کتاب صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین فرستنده رادیو در ایران، ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ با نام «رادیو تهران» گشایش یافت.

رادیو فرهنگ به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران ویژه برنامه «صدای ماندگار» را از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روانه آنتن می‌کند.

این‌ برنامه که ساعت ۱۵ پخش می‌شود به طور ویژه به روز رادیو اختصاص داده و ضمن گرامیداشت یاد پیشکسوتان حوزه صدا در بخشی به شاعرانی که با رادیو همکاری داشتند می‌پردازد.
برنامه سرزمین من از گروه تاریخ و اندیشه نیز ساعت ۱۳ روز چهارم اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، به مناسبت هشتادو‌چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران، با بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، میزبان حسن خجسته از معاونان اسبق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی همچون رضا خضرایی ، مریم نشیبا و... است.

در این برنامه از هر یک از پیشکسوتان عوامل برنامه سازی رادیویی دعوت می‌شود تا از خاطرات رادیویی خود بگویند.
در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت۶:۳۰ به تهیه کنندگی مریم مقدسی از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ پخش می‌شود بخشی به معرفی پیشکسوتان صدا اختصاص دارد و در «هفت کوچه» نیز به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد که ساعت ۹ صبح پخش می‌شود از برنامه‌های قدیمی رادیو صحبت می‌شود.

همچنین گروه ادب و‌هنر برنامه هفت اقلیم را که از ساعت ۱۶ با موضوع هنر و رادیو روانه آنتن می‌کند، به گرامیداشت تاسیس رادیو در ایران اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی