Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایوب کرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا راه های ارتباطی را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: این اداره کل به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد در راههای ارتباطی، نصب، جانمایی و نگهداری علائم ایمنی را همه ساله در اولویت کاری خود دارد.

وی افزود: در این راستا گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با انجام بازدید ها و نظارت های مستمر در راه های ارتباطی استان به ویژه جاده های اصلی اقدام به نصب و ترمیم علائم ایمنی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان لکه و درزگیری سه هزار و ۹۱۶ مترمربع از راهها، بازگشایی و پاکسازی ۴۶ محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ ای و ترمیم ۵۹۵ متر گاردریل را از دیگر اقدامات راهداران در این مدت برشمرد.

وی افزود: همچنین نیروهای راهداری در ایام نوروز اقدام به شستشو و پاکسازی چهار هزار و ۸۸۶ مورد از علائم و حفاظ های جاده ای، جمع آوری و پاکسازی ۳۹۷ لاشه حیوانات از سطح محورها و ۸۱ مورد آبرسانی به نمازخانه های بین راهی کرده اند.

کرد ۸۱۹ مورد بازدید از راه های حوزه استحفاظی و ۱۴۶ مورد بازدید راهدارخانه ها، انجام سه مرحله بازدید از تمامی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و همچنین ۱۲۲ مورد امدادرسانی به کاربران جاده را از دیگر اقدامات راهداران سیستان و بلوچستان در نوروز امسال عنوان کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تابلو راهنما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تابلو راهنما سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تابلو راهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند.

خلیل احمد سلامی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه با مسئولین ایمنی استان اظهار کرد: ایمنی و بهداشت کار از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، ۱۰ درصد کاهش یافت.

سلامی از فعالیت ۳۹۶ کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم‌سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد.

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ